Lady Gaga ruszyła ze stroną internetową swojej marki kosmetycznej, Haus Beuty. Czy oznacza to, że jesteśmy coraz bliżej premiery kosmetyków sygnowanych przez piosenkarkę?
O Lady Gadze jest ostatnio niezwykle głośno. Wszystko to za sprawą premiery filmu Narodziny Gwiazdy (A Star is Born), który spotkał się z pozytywnym przyjęciem nie tylko fanów piosenkarki, ale i krytyków filmowych. Nie cichną również plotki, że piosenka Shallow, wykonana w duecie z Bradleyem Cooperem, ma ogromne szanse na nominacje do Oscara. Niedługo o gwieździe może mówić się jeszcze więcej, nie tylko w kontekście występu na wielkim ekranie.
O tym, że Lady Gaga planuje wypuszczenie własnej linii kosmetycznej, mówiło się już kilka miesięcy temu. Wtedy też, do publicznej wiadomości przedostała się informacja, że marka będzie nosić nazwę Haus Beauty. Firma, mająca powstać na zasadzie start-upu, była wówczas na etapie przygotowań.
>>> Zobacz również: Lady Gaga rozkręca kosmetyczny biznes?
Wygląda na to, że aktualnie prace nad Haus Beauty wkroczyły na kolejny etap. Od kilku dni dostępna jest strona internetowa marki (link odnajdziecie TUTAJ). Aktualnie nie zawiera ona jednak żadnych informacji, oprócz możliwości zapisania się do newslettera. Czy oznacza to, że linia kosmetyków Lady Gagi już niedługo ujrzy światło dzienne?
Lady Gaga to nie jedyna gwiazda, która zdecydowała się na własny kosmetyczny biznes. W ubiegłym roku jedną z najpopularniejszych linii do makijażu okazało się być Fenty Beauty stworzone przez Rihannę. Zdecydowanie największy sukces w tej dziedzinie osiągnęła jednak Kylie Jenner. Magazyn „Forbes” mianował ją najmłodszą miliarderką Ameryki, szacując wartość jej firmy na prawie 800 milionów dolarów. Młodziutkiej Amerykance do tej pory udało się sprzedać kosmetyki o łącznej wartości 630 milionów dolarów. Czy kosmetyki Gagi również mają szansę osiągnąć podobną popularność?