La Mania rozszerza swój dział marketingu. Poznaj szczegóły oferty pracy i dołącz do teamu dynamicznie rozwijającej się marki modowej.
Od ponad dekady La Mania, przedsięwzięcie zrodzone z pasji Joanny Przetakiewicz, kształtuje polski rynek mody. Marka, znana z minimalistycznego, kobiecego stylu, stawia na jakość i unikalną estetykę. Kierując się potrzebami współczesnych kobiet, La Mania łączy w swoich projektach nowoczesność z ponadczasową elegancją, inspirując do wyrażania własnej indywidualności. Każda kolekcja jest odpowiedzią na aktualne trendy, a jednocześnie hołduje klasycznym formom. Aktualnie za koncepcje wizerunkowe marki odpowiada jej dyrektor kreatywna Sandra Kaczorowska, która wraz z zespołem dba, aby kampanie La Manii stanowiły idealne tło dla oferowanych projektów.
Praca w marketingu La Mania
Wraz z dynamicznym rozwojem, marka La Mania pragnie rozszerzyć swój zespół marketingu, aktywnie poszukując Młodszego specjalisty / Młodszej specjalistki działu marketingu, która połączy pasję do mody z umiejętnościami analitycznymi. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kształtowanie wizerunku marki poprzez partycypację w tworzeniu i wdrażaniu efektywnych strategii marketingowych. Od opracowania spójnej wizji wizualnej, poprzez koordynację działań promocyjnych, aż po analizę ich skuteczności – twoja praca będzie miała znaczący wpływ na sukces kolekcji La Mania.
Idealny kandydat / kandydatka na to stanowisko musi posiadać przynajmniej rok doświadczenia w marketingu, mediach społecznościowych lub branży kreatywnej. Wymagana jest podstawowa wiedza o narzędziach marketingowych (np. Meta Ads, Google Ads, Canva), analityczne podejście, zainteresowanie modą oraz znajomość języka angielskiego (na poziomie minimum B2).
Kliknij tutaj, aby poznać ofertę pracy w La Mania