noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Najlepsze polskie CV, które dało pracę w LVMH

REKLAMA
noSlotData

Co można zrobić dla pracy marzeń? Stworzyć własnoręcznie CV i dostarczyć pracodawcy. Właśnie taką taktykę objął Karol Droździk, dziś członek zespołu LVMH Polska.

LVMH od lat kreuje trendy w sektorze dóbr luksusowych. Każda z marek koncernu ma piękną i długą historię, doskonały wizerunek, a marketing firmy prowadzony jest w bardzo kreatywny sposób. Dlaczego więc nie zadziałać w ten sam sposób w celu zdobycia uwagi Moët Hennessy Polska, czyli zaskoczyć? Ta taktyka okazała się skuteczna. Gdy własnoręcznie zaniosłem pudełko do biura, nie było żadnego wakatu. Jedyną możliwością zaciekawienia firmy w takim stopniu, bym dostał możliwość rozmowy rekrutacyjnej było zaskoczenie i zaciekawienie, pokazanie kreatywności i przełamanie schematów – przyznał Karol.

Marki luksusowe mają to do siebie, że są bardzo hermetyczne i niezwykle tajemnicze. Trudno znaleźć kontakt do osób zarządzających firmą i nie ma co liczyć na wakat, te zdarzają się niezwykle rzadko. Jak przyznaje Karol, nietuzinkowe myślenie może uczynić cuda. Krok po kroku powstawał pomysł kreatywnej aplikacji. Na początku chciałem dołączyć samego brand booka – książki jak rozumiem marki, a następnie pudełka i poszczególnych jego części.

Wraz z CV powstał też film obrazujący cały cykl jego powstawania: od konceptu, po realizację. Pomysł na film był spontaniczny i kręciłem go nocą w przeddzień oddania pudełka. Wcześniej nawet nie planowałem, by coś nagrać, jednak stwierdziłem, że chciałbym mieć dla siebie pamiątkę z tego procesu. Ustawiłem drabinę, z drugiej strony dwa krzesła, jedno na drugim, zamontowałem deskę, statyw i nakręciłem telefonem komórkowym film krok po kroku. Pracowałem nad tym do samego rana – opowiada Karol.

Udało się. Karol łącznie odbył cztery rozmowy rekrutacyjne, w tym z międzynarodowym biurem HR z centrali firmy z Londynu. Rozmowa trwała ponad godzinę. Najważniejszymi zagadnieniami rozmów było nie tylko rozumienie rynku dóbr luksusowych i poszczególnych marek portfolio Moët Hennessy, lecz także wiedza ogólnobiznesowa.

A Ty co jesteś w stanie zrobić dla pracy marzeń?

>>> Czytaj również: Jak wyróżnić się spośród tłumu kandydatów? On zaprojektował CV z Lego


Karol Droździk – student trzeciego roku zarządzania ze specjalizacją marketing w Szkole Głównej Handlowej. Wymianę studencką odbył na Uniwersytecie St. Gallen w Szwajcarii. Zdobywca III miejsca w globalnym finale Unilever Future Leaders’ League 2017. Wcześniej stażysta w Competence Center for Luxury Management na Uniwersytecie St. Gallen i asystent projektantki mody Sylwii Majdan. Prywatnie pasjonat sportu i sztuki.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES