Kalfornijski sen BIZUU

252
mat. prasowe

Jeżeli tak jak i nam California Dream nie jest Wam obcy – BIZUU spełnia nasze marzenie. W swojej najnowszej kampanii marka zabiera nas w podróż do Miasta Aniołów, by przedstawić swoją najnowszą, popołudniową kolekcję Après-midi 2018.

Sfotografowana przez Asię Typek na przedmieściach Los Angeles kampania to podróż marzeń do ulic znanych z hollywoodzkich filmów, w której nie mogło zabraknąć pięknych ubrań z metką BIZUU.

Après-midi 2018 to propozycje idealne na lato w mieście. Krótkie, zwiewne sukienki – z odsłoniętymi ramionami lub w bardziej eleganckiej wersji na jedno ramię – w najmodniejszą w tym sezonie kratkę. Punkt obowiązkowy każdej kolekcji marki, czyli t-shirty – BIZUU GIRLS przyozodbiony kwiatowym motywem oraz BIZUU California – w stylu lat 90., który z pewnością podbije serce niejednej fanki Beverly Hills 90210. W kolekcji nie zabrakło także charakterystycznej dla marki maxi sukienki (z modnym logowanym wykończeniem), a także dżinsu w wielu odsłonach.

A co na wieczór? Bestsellerowe swetry BIZUU znamy już z kolekcji regularnych, w Après-midi 2018 znajdziemy ich „lżejszą”i nieco bardziej szaloną (jak na lato przystało) wersję. Bananowy, wiśniowy czy liściasty print – decyzja należy do Was.

Zdjęcia słonecznej kampanii wykonała współpracująca z marką po raz kolejny fotografka Asia Typek. Za makijaż i fryzurę modelki Bri Chen z agencji Freedom, odpowiada Patrycja Korzeniak.

>>> Przeczytaj również: Buty na lato: przegląd najciekawszych modeli

mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe