noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Na czarnym tle widzimy czarnoskóre mężczyznę z długimi włosami. Ma on na sobie białą marynarkę oraz białą koszulę. Na pierwszym tle znajduje się jego dwa dłoń z nadgarstkiem eksponującym zegarek.

Jay-Z przekuwa miłość do zegarków w inwestycję

REKLAMA
noSlotData

Jay-Z dołączył do zespołu Wristcheck. Raper i przedsiębiorca został jednym z inwestorów spółki zajmującej się sprzedażą zegarków.

Przeczytaj również: Chiara Ferragni zapłaci solidne zadośćuczynienie za wprowadzanie w błąd

Jay-Z inwestorem w spółce Wristcheck

Wristcheck to spółka oparta na nowoczesnej technologii, której siłą napędową jest przejrzystość i inkluzywność. Kluczowym elementem jej działalności jest dbanie o wewnętrzny rynek wtórny zegarków. Podmiot stara się być nie tylko atrakcyjnym miejscem do sprzedaży oraz zakupu czasomierzy, ale również dąży do stworzenia bezpiecznej społeczności pasjonatów zegarków. Jay-Z postanowił zainwestować w ten projekt. Dotychczas artysta zdecydował się przeznaczyć znaczną część z 13,6 mln USD pozyskanych przez podmiot w finansowaniu przed serią A. Podkreślmy, że kapitał pozyskany przez startupu w ramach tej rundy wykorzystuje się przede wszystkim do potwierdzenia zapotrzebowania rynku na dany produkt oraz pomoc w realizacji określnego celu spółki.

Wsparcie najbardziej wpływowego kolekcjonera zegarków XXI wieku ma dla nas ogromną wagę. Traktujemy to jako świadectwo zaufania, które zbudowaliśmy. Stanowi kamień milowy w umacnianiu Wristcheck jako platformy stworzonej dla entuzjastów zegarków na całym świecie – komentował założyciel i dyrektor generalny spółki, Austena Chu. Ponadto CEO Wristcheck dodał, że dla niego 24-krotny zdobywca nagrody Grammy od początku działalności jest “niezwykłą inspiracją“. – Dorastałem przy jego muzyce. Jego teksty nie tylko zapoznały mnie z markami zegarków, takimi jak Audemars Piguet. One podsycały moją miłość do czasomierzy podsumował Chu.

Przeczytaj również: Tissot T-Touch Connect Sport – test redakcyjny

Misja Wristcheck. Czym zajmuje się spółka?

Wristcheck zrodziła miłość do zegarków – zarówno tych z przeszłości, jak i teraźniejszych. Bieżącą misją spółki jest kształtowanie jutrzejszego świata czasomierzy. Gwarantując autentyczność, legalność i jakość każdego modelu dostępnego na platformie. – Dbamy, by wprowadzać zegarki na czoło kultury popularnej. Otwierając ten świat i czyniąc go naprawdę bezpiecznym, przejrzystym i dostępnym dla każdego – czytamy na stronie Wristcheck.

Platforma Wristcheck powstała w 2020 roku z inicjatywy kolekcjonera zegarków i influencera, a obecnie jej prezesa – Austena Chu. Dotychczas zebrała około 13,6 mln USD. Wśród jej pozostałych sponsorów znajdują się Alibaba Entrepreneurs Fund, Gobi Partners GBA i K3 Ventures. Sposobem Wristcheck na generowanie zysków jest pobieranie od sprzedaży jednorazowej opłaty w wysokości od 6 proc. do 12 proc. wartości transakcji.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES