„Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy i, niestety, lokale Dunkin' Donuts znikają z mapy Polski. Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna. Dziękujemy za wszystkie wspólnie zjedzone donuty” – napisali przedstawiciele firmy. Internauci już od kilku dni spekulowali o możliwym zamknięciu lokali w Polsce, ponieważ na oficjalnym profilu firmy na Facebooku pojawiła się informacja o wyprzedaży akcesoriów z kawiarni.
Dunkin Donuts już raz było obecne w Polsce przez blisko 6 lat. Po 14-letniej przerwie 1 lutego 2016 roku sieć otworzyła swój pierwszy lokal w stolicy. Po tym jak firma ponownie pojawiła się w Polsce planowano otwarcie 44 lokali w 7 różnych miastach m.in. w Krakowie czy Trójmieście. Ostatecznie powstały tylko 3 lokale – wszystkie w Warszawie m.in. na Nowym Świecie, na Wilanowie czy na Dworcu Centralnym. Oprócz tradycyjnych donutów w lokalach były serwowane kawy, bajgle oraz kanapki. Działalnością Dunkin' Donuts w Polsce zajmowała się spółka Varsovia Food Company jako franczyzobiorca amerykańskiej marki.