Joanna Kulig i Jeanne Damas powracają w drugim rozdziale jesiennej kampanii marki Reserved. Tym razem akcja rozgrywa się w samym centrum Warszawy.
Reserved niedawno wystartował ze swoją najnowszą kampanią „I can boogie” promującą jesienno-zimową kolekcję. Jej gwiazdami zostały: aktorka Joanna Kulig oraz francuska influencerka Jeanne Damas. Pierwsza część utrzymana została w klimatach retro, prezentując gwiazdy tańczące do słynnego utworu hiszpańskiego duetu Baccaria.
>>> Zobacz również: Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved „I can boogie”
Druga odsłona filmowej kampanii „I can boogie” to dzieło Gordona Von Steinera. Najnowszy odcinek kampanii zatytułowany “A call for dance”, znacznie różni się od poprzedniej części – zmienia się tu klimat, otoczenie oraz światło. Niewerbalny zmysłowy dialog pomiędzy bohaterkami pozostaje jednak niezmienny. Joanna Kulig wraz z Jeanne Damas, w spontanicznym, surrealistycznym spektaklu wprowadzają nas w nową porę roku.
Akcja najnowszego epizodu rozgrywa się w zabytkowym budynku głównego gmachu Politechniki Warszawskiej. W krótkim video bohaterki nie mają ochoty ani rozmawiać, ani wracać do domu. Odkładając z lekkim znudzeniem słuchawkę, przy dynamicznych dźwiękach francuskiej piosenki zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”, rozpoczynają roztańczoną wypowiedź, idealnie oddającą klimat najnowszej kapsuły marki.
Drugi rozdział kampanii Reserved jest dedykowany kapsule „Retro Fun”. Reserved luźno nawiązuje do stylu minionych dekad, nie upierając się jednak przy konkretnym dziesięcioleciu. Czerpie po kawałku, przywołując najważniejsze elementy poszczególnych epok, stawiając na dziewczęcość i kolorowe szaleństwo.
Wzrok przyciągają tu przerysowane elementy: duża krata na płaszczu, wyraziste oprawki okularów, czy efektowne klamry przy butach. Dla równowagi, dodano również kilka miniaturowych akcesoriów. W kolekcji ważną rolę odgrywa faktura materiałów: błysk, mat, sztuczne futerko, czy tweedowy splot.
Taniec freestyle w wykonaniu Jeanne Damas i Joanny Kulig, ma odwoływać się również do mody – tam też możemy łączyć poszczególne elementy garderoby, zapominając o ustalonych regułach.
To nie koniec filmowej kampanii Reserved. Na kolejną część musimy poczekać jednak do 27 września.
>> Zobacz również: Reserved posądzone o seksizm? Afera wokół kampanii „I can boogie”