Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved “I can boogie”

Reserved prezentuje najnowszą odsłonę kolekcji na sezon jesień-zima 2018. W klipie utrzymanym w prawdziwym klimacie retro występują dwie wyjątkowo kobiece i stylowe osobowości.

To nie pierwszy raz, kiedy marka Reserved angażuje do swoich kampanii „wielkie” nazwiska. Na bilbordach polskiej marki wystąpiły już takie osobistości jak między innymi Kate Moss, Cindy Craford, Cara Delevinge czy Georgia May Jagger.

Teraz nadeszła pora na gorący duet – z polskim akcentem, lecz w iście paryskim stylu. Jedną z gwiazd najnowszej kampanii Reserved jest Joanna Kulig. Aktorka, okrzyknięta jedną z najzdolniejszych aktorek młodego pokolenia, wyjątkową popularność zdobyła ostatnimi czasy główną rolą z filmie Zimna Wojna. Po brawurowym występie w obrazie Pawła Pawlikowskiego, zachwytu nad nią nie kryły światowe osobistości i media.

>>> Zobacz również: Joanna Kulig doceniona przez brytyjskiego „Vogue’a”

Joannie Kulig towarzyszy współczesna ikona paryskiego stylu Jeanne Damas. Francuska piękność to między innymi założycielka jednej z wyjątkowo popularnych w sieci marek – Rouje. Na Instagramie śledzi ją niemal milion fanów, bacznie obserwujących jej nonszalancki i zarazem wyjątkowo kobiecy styl.

W klipie stworzonym przez Reserved, obie panie wykonują popularny w latach 70. utwór – I Can Boogie hiszpańskiego duetu Baccaria. W tle towarzyszy im grupa tancerzy wykonująca układ stworzony przez Richarda Jacksona – osoby odpowiedzialnej za choreografie Lady Gagi, Katy Perry czy Nicky Minaj. Obraz wyreżyserował Gordon Von Steiner, odpowiadający niegdyś za video z Cindy Crawford, czy kampanie dla Louis Vuitton i Dior.

W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię – zdradza Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Klip z udziałem Joanny Kulig i Jeanne Damas to dopiero pierwsza odsłona jesienno-zimowej kampanii polskiej marki. Kolejna część filmowej etiudy i dawka nowych inspiracji czeka nas już 18 września.

>>> Zobacz również: Jak Reserved stara się rozpieszczać klientów, czyli moda i technologia w LPP

zdjęcie: mat. prasowe
zdjęcie: mat. prasowe
zdjęcie: mat. prasowe

Newsletter

FASHION BIZNES