Polskie marki w hollywoodzkiej produkcji „Dolina Bogów”

274
mat. prasowe

Polskie marki – Pako Lorente i Kazar – partnerami hollywoodzkiej produkcji „Dolina Bogów”, która zakwalifikowana została do głównego konkursu na 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni i walczła o nagrodę Złotego Lwa. W rolach głównych wystąpili John Malkovich, Josh Hartnett i Berenice Marlohe.

W filmie „Dolina Bogów”, którego oficjalną premierę zapowiedziano na początek przyszłego roku, w garniturach i koszulach Pako Lorente zobaczyć będzie można m.in. Johna Malkovicha i Josha Harnetta. Pako Lorente to marka zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości odzieży, docenianej przez współczesnych mężczyzn w Polsce oraz na wielu zagranicznych rynkach. Projektowane z dbałością o każdy szczegół, garnitury klasyczne, smokingowe oraz koszule stały się powodem, dla którego zaproszono producenta do współpracy przy projekcie „Dolina Bogów” i do ubrania głównych bohaterów.

mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe

Stylizacje gwiazd w filmie dopełniły buty i torebki marki Kazar, zaprojektowane z pasją i w zgodzie ze światowym wzornictwem. Kazar od lat podbija serca i gusta wszystkich miłośników mody w Polsce i na świecie. Marka była naturalnym wyborem kostiumografów tej niezwykłej hollywoodzkiej produkcji.

O kostiumy do filmu zadbała Ewa Kochańska. Reżyser zaprosił do współpracy także znaną projektantkę Ewę Minge, której kostiumy haute couture nosiła w filmie Berenice Marlohe.

Film „Dolina Bogów” prezentowany po raz pierwszy szerszej publiczności w czasie Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni splata z sobą trzy wątki narracyjne. Pierwszy, archaiczna legenda Indian Navajo, opowiada o ich ziemi i bogach, którzy pod postacią skał-pomników zaludniają doliną zwaną Valley of the Gods. Drugi jest historią najbogatszego człowieka, Wesa Taurosa (w tej roli John Malkovich), który z powodu osobistej tragedii ukrywa się przed światem zewnętrznym i dzięki nieograniczonym pieniądzom pozwala sobie na eksperymenty związane z własnym ciałem. Trzeci wątek jest historią narratora, Johna Ecasa (John Hartnett), pisarza, który pracuje jako copywriter w firmie Taurosa. Jego nieposkromiona wyobraźnia „poprawia” rzeczywistość, przenosząc ją w świat fantazji. Po traumatycznym rozstaniu z żoną, szukając wyjścia z impasu, John zaczyna pisać biografię swojego pracodawcy i przyjmuje zaproszenie do jego posiadłości. W tym czasie firma Taurosa, eksploatująca rudę uranu, wykupuje Dolinę Bogów, aby drążyć tunele w świętej ziemi…

mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe

Ciekawa fabuła, skomplikowane historie bohaterów, przedstawiany w scenariuszu obraz oraz fakt, że jako marka nie boimy się wyzwań sprawiły, że podjęliśmy się przygotowania kostiumów do filmu Dolina Bogów – mówi prezes Pako Lorente Rafał Chrapkowicz. Zapewniliśmy szyte na miarę garnitury klasyczne i smokingowe oraz koszule dla głównych bohaterów. Ogromną radość sprawiło naszym projektantom stworzenie outfitów specjalnie na potrzeby poszczególnych scen. Zarówno Josh Hartnett jak i mój idol John Malkowich prezentowali się w odzieży Pako Lorente wprost spektakularnie – dodaje.

Walory marki dostrzegają też gwiazdy polskiego kina. W garniturach polkiej marki mozna było zobaczyć Borysa Szyca, który na 44.FPFF w Gdyni promował aż trzy filmy ze swoim udziałem. W stylizacjach Pako Lorente można było ujrzeć również Rafała Zawieruchę, którego oglądać można wciąż w kinach w najnowszej produkcji Quentina Tarantino. Większość wybranych przez aktorów outfitów dopełniały buty z najnowszej kolekcji marki Kazar, czyli partnera filmu „Dolina Bogów”. 

mat. prasowe

>>> Przeczytaj również: Robert Kupisz połączył siły z polską marką TIFFI