REKLAMA
Ubrana w ciemny sweter kobieta wkłada paczkę do żółtego paczkomatu firmy DHL

DHL rozbudowuje sieć paczkomatów. „Klienci oczekują od firm kurierskich swobody w dostawach przesyłek”

REKLAMA
REKLAMA

Spółka DHL eCommerce Polska poinformowała o rozbudowie sieci automatów paczkowych. Z opublikowanego komunikatu dowiedzieliśmy się, że jest to ruch priorytetowy, odpowiadający na potrzeby klientów.

Przeczytaj również: Kosmetyki na śmietnik? Branża marnuje miliardy!

DHL rozbudowuje sieć paczkomatów: ile ich posiada ?

Operator logistyczny uruchomienie sieci paczkomatów ogłosił w listopadzie 2022 roku. Wtedy miała ona być uzupełnieniem oferty opierającej się na wykorzystywaniu punktów odbiorów i nadań. Dzisiaj wydaje się być kluczowym aspektem rozwoju firmy. DHL poinformował, że w całej Polsce posiada już 3 tys. automatów.

Klienci oczekują od firm kurierskich elastyczności i swobody w dostawach przesyłek. Coraz częściej preferują dostawy do maszyn, co pozwala im odebrać zakupy w dogodnym czasie i miejscu. W odpowiedzi na te potrzeby, regularnie rozbudowujemy naszą sieć automatów paczkowych DHL Box – powiedziała Agnieszka Świerszcz, szefowa spółki DHL eCommerce Polska. – W skali Europy już teraz jesteśmy bezkonkurencyjni w kategorii dostaw OOH, posiadając sieć ponad 100 tysięcy punktów i automatów paczkowych – dodała.

Najnowsze automaty spółki, oprócz nadawania i odbierana przesyłek, posiadają możliwość opłacenie paczki kartą pobrania. DHL podaje, że obecnie klienci mają cztery doby od dostarczenia paczki do automatu na jej odbiór.

mat. prasowy

Punkty odbiorów i nadań spółki DHL: gdzie je znajdziemy ?

Spółka DHL eCommerce Polska posiada w Polsce ponad 18 tys. współpracujących z nią punktów odbiorów i nadań. Najczęściej znajdziemy je w sklepach Żabka, Kaufland, Lidl, Lewiatan, ABC, Inmedio, Kolporter oraz na stacjach paliw Moya i Shell. Warto podkreślić, że punkty zlokalizowane w sieci Żabka już niedługo przestaną być obsługiwane przez Pointpack. Dostarczaniem oraz obsługą przesyłek w całości zajmie się DHL.

Przeczytaj również: Allegro i Amazon pod lupą fiskusa. Rząd chce wiedzieć, ile zarabiają ich sprzedawcy

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES