Legendarny piłkarz David Beckham ponownie łączy siły z marką BOSS, by zaprezentować nową linię BOSS ONE Bodywear. Ta wyjątkowa kampania to manifest pewności siebie i siły charakteru, bliskiej DNA znanego piłkarza i oddającej ducha marki BOSS.
David Beckham od lat uchodzi za ikonę stylu. Jego współpraca z marką BOSS to nie tylko pokaz doskonałego wyczucia trendów, ale również potwierdzenie ciągłego rozwoju marki w kierunku jeszcze większej innowacyjności. Podczas sesji zdjęciowej i nagrań wideo, powstałych pod okiem Merta i Marcusa, Beckham wjeżdża do nowojorskiego apartamentu w klasycznym sportowym samochodzie – i od pierwszych sekund przyciąga uwagę swoim nienagannym wizerunkiem.
Każdy szczegół kampanii ma znaczenie. Dopełnieniem wyjątkowych kadrów z udziałem Beckham’a jest muzyka – “In the Air Tonight”. Ten kultowy utwór tworzy energetyczne tło, idealnie odzwierciedlające atmosferę wielkiego miasta i nowoczesnego stylu życia. Dźwięki niosą ze sobą ładunek pewności siebie, który odzwierciedla motto nowej kolekcji i samego BOSS – stawiaj na odwagę, zaskakuj i bądź sobą.
“Kiedyś powiedziałem, że moje dni modelowania bielizny dobiegły końca, ale kiedy marka BOSS podzieliła się swoimi ambicjami dotyczącymi tej serii i zaprosiła moich dobrych przyjaciół, Merta i Marcusa, aby nakręcili kampanię z ich genialnymi pomysłami kreatywnymi, po prostu nie mogłem odmówić” – powiedział David Beckham. “Nowa kolekcja BOSS One jest przepięknie wykonana. Jestem dumny, że mogę wspierać markę BOSS w naszym długoterminowym strategicznym partnerstwie przy tej kampanii”.
Dowiedz się więcej: Boss nawiązuje strategiczną współpracę z Davidem Beckhamem
BOSS ONE Bodywear: esencja męskiego stylu
Kolekcja BOSS ONE Bodywear to esencja minimalizmu w męskiej bieliźnie. Oferuje ona wysokiej jakości bokserki, slipy, podkoszulki i t-shirty. Całość utrzymana jest w kolorystyce czerni oraz bieli, co podkreśla minimalistyczny charakter i wpisuje się w uniwersalne trendy w modzie męskiej. BOSS zadbał o to, aby każdy element kolekcji zapewniał jak największą wygodę noszenia. Starannie dobrana mieszanka bawełny i elastanu pozwala skórze oddychać, zachowując zarazem elastyczność.
Kampania BOSS ONE Bodywear to szeroko zakrojona akcja marketingowa. David Beckham pojawi się w spotach reklamowych w kinach i na platformach streamingowych (Amazon Prime, Netflix, HBO Max, Paramount Plus i Sky TV). Jego zdjęcia w bieliźnie BOSS ONE zawisną na billboardach i w ruchliwych lokalizacjach na całym świecie, a także w sklepach BOSS i domach towarowych. W mediach społecznościowych kampania zaangażuje blisko 100 influencerów, którzy zaprezentują bieliznę BOSS ONE.
Daniel Grieder, CEO HUGO BOSS, podkreśla, że premiera linii BOSS ONE Bodywear stanowi ważny etap w wieloletniej współpracy z Davidem Beckhamem. To nie tylko kolejny rozdział wspólnych kampanii, lecz także dowód na nieustanny rozwój obu stron. Marka BOSS od lat stawia na mistrzowskie łączenie klasyki i nowoczesności, a obecność jednego z najbardziej rozpoznawalnych sportowców i celebrytów na świecie nadaje marce międzynarodowy rozgłos i spójność z globalnymi trendami.
Kolekcja BOSS ONE Bodywear będzie dostępna od 1 lutego na boss.com, w salonach stacjonarnych BOSS i u wybranych partnerów handlowych.
Materiał we współpracy z marką BOSS
Przeczytaj również: David Beckham twarzą kampanii #BeYourOwnBOSS