Czy nasze postanowienia noworoczne znalazły odniesienie w statystykach sprzedaży?
Jak już wspominałam, styczeń jest wyjątkowo pracowitym miesiącem dla marek sportowych. Pytanie, które postawiłam sobie siadając do tego artykułu zadałam też Malinie Kurkowskiej – współwłaścicielce marki MUUV, którą pokochały tysiące aktywnych kobiet. Malina rozwiała moje wątpliwości:
Rzeczywiście początek roku jest dość intensywny. Po pierwsze dlatego, że jest to miesiąc wyprzedaży, po drugie – w związku z postanowieniami noworocznymi wracamy do aktywności fizycznej. Zaskoczeniem dla nas jest fakt, że bardzo wysoko w styczniowym rankingu (mimo zimowej aury) znajdują się kostiumy kąpielowe. Nasz bestsellerowy produkt – jednoczęściowy kostium kąpielowy V SWIMSUIT sprzedaje się także rewelacyjnie w styczniu! Wynika to zapewne z faktu, że wiele z naszych klientek uprawia sporty wodne, a wiadomo, że jak w grę wchodzi zajawka sportowa, to nie da się jej ograniczyć tylko do trzech miesięcy. Dostajemy mnóstwo zdjęć naszych produktów nie tylko znad polskiego morza czy jezior, ale również z Melediw, Wietnamu czy Meksyku – przyznaje Malina.
Zwiększone zainteresowanie odzieżą sportową w styczniu zauważyła także popularna marka Cardio Bunny. Karolina Krukowska podzieliła się z nami wynikami:
Tak, zauważyliśmy znaczący wzrost sprzedaży w styczniu w stosunku do poprzednich miesięcy. Zamówień internetowych na stronie www.cardiobunny.com jest dwa razy więcej, zaś w naszym Showroomie przy ul. Inflanckiej 4b sprzedaż wzrosła o około 40%. Największą popularnością w Cardio Bunny cieszą się klasyczne legginsy z wysokim stanem z apreturą ITOFINISH KELP oraz crop-topy, które posiadają wbudowane miseczki. Legginsy zostały zaprojektowane tak, żeby łączyć funkcjonalność i wygodę. Wykonane są z wysokiej jakości dzianiny sportowej z apreturą ITOFINISH KELP, która dzięki swojej dynamicznej elastyczności aktywnie modeluje sylwetkę i walczy z cellulitem.
CZYTAJ DALEJ…