Czy nasze postanowienia noworoczne przełożyły się na wzrost sprzedaży polskich marek sportowych?

REKLAMA

Jak reagują marki?

 Jak zatem można zaobserwować na przykładzie dwóch popularnych marek, postanowienia noworoczne znalazły swoje odzwierciedlenie w styczniowej sprzedaży. Firmy wykorzystują dobrą passę oraz zauważają cały czas rosnące zainteresowanie sportem, nowymi dziedzinami i zdrowym stylem życia w porównaniu do analogicznych miesięcy poprzedniego roku. Marki reagują na potrzeby swoich klientek i to właśnie to działa tak bardzo na ich korzyść. Jak dodaje Malina:

Wraz ze wzrostem sprzedaży obserwujemy dużą zmianę w porównaniu z zeszłym rokiem. Coraz więcej jest świadomych klientek, które nie tylko chcą ładnie wyglądać, ale zależy im na jakości wykonania oraz trzymania i prawidłowo dobranym rozmiarze. To właśnie z myślą o nich powstały dwa nowe rozmiary: MINI (dla #muuvgirls poniżej 164 cm) oraz BIG CUP (dla #muuvgirls z dużą miseczką, a małym obwodem pod biustem).

Jak zatem widać, nasze postanowienia noworoczne przyniosły korzyści nie tylko nam samym, ale także segmentowi odzieży sportowej. Zasada win-win została tu osiągnięta, o ile sami wytrzymamy w naszych zobowiązaniach wobec siebie. W końcu nie mamy już wymówki, (jak jeszcze kilka lat wcześniej), że nie możemy znaleźć odpowiedniego ubrania do ćwiczeń.

Newsletter

FASHION BIZNES