REKLAMA

Czas na Girl Power! answear.LAB zaskakuje nową kolekcją i wspiera kobiety

REKLAMA

W nawiązaniu do idei oraz hasła przewodniego Women’s Voices Bydgoszcz Festival inspired by Answear.com marka answear.LAB stworzyła limitowaną kolekcję ubrań, butów i akcesoriów – Girl Power. Dochód z jej sprzedaży zostanie przekazany fundacji Martyny Wojciechowskiej UNAWEZA, która działa na rzecz poprawy losów kobiet na całym świecie. Buntownicza, manifestująca moc, dodająca odwagi kolekcja jest dostępna wyłącznie w sklepie internetowym Answear.com. 

Poprzez nową limitowaną kolekcję, młody brand pragnie podkreślić sprawczość kobiet, ich potrzebę niezależności, która pozwala im kroczyć naprzód i realizować się. Jeśli panujący status quo w jakikolwiek sposób je ogranicza, należy go zmienić, podobnie jak aktualne nakazy i zakazy, które tłamszą osobowość, zamykają w określonych schematach i uniemożliwiają rozwój, czy pełne wyrażanie własnych potrzeb. Limitowana kolekcja Girl Power, będąca swoistym antidotum na nakaz jest zachętą do swobodnego komunikowania własnej rzeczywistości. 

„Dzięki tej kolekcji, chciałam stworzyć coś więcej niż codzienny ubiór, wyrazić więcej niż element mody. Stąd znane motywy wzmocnione o zaangażowane, wspierające  hasła, zachęcające, aby mieć odwagę, sięgać po więcej i próbować nowych rzeczy… Tworząc każdą kolekcję muszę mieć pewność, że znajdzie ona swoje miejsce w świecie i nie będzie wyłącznie interpretacją trendów danego sezonu.” – mówi Agnieszka Korsak, dyrektorka marki answear.LAB

Kolekcja stworzona przez kobiety – dla kobiet

Girl Power nawiązuje swoją nazwą i klimatem do Women’s Voices Bydgoszcz Festival inpired by Answear.com. Projektantki marki answear.LAB połączyły swoje siły z dyrektorką artystyczną festiwalu Pauliną Przybysz, która nie tylko wzięła udział w sesji promującej kolekcję, ale również przyczyniła się do powstania części haseł widocznych na ubraniach – werbalizujące nasze emocje, są dobitnym manifestem kobiecej siły i odwagi. „Girl Power to kolekcja stworzona przez kobiety dla kobiet. Swoim buntowniczym charakterem inspiruje do zmian i życia na własnych zasadach. Cieszę się bardzo, że mogłam stać się częścią tego projektu.”- mówi Paulina Przybysz. 

Girl Power jest buntownicza, a zarazem romantyczna, uniwersalna, kwestionująca dotychczasowe zasady dress code’u i hołdująca wygodzie. answear.LAB proponuje luźne T-shirty, dresowe komplety, denimowe spodnie i kurtki, koszule oraz praktyczne czarne sukienki. Artykuły z kolekcji są wykonane z przyjaznych środowisku materiałów z certyfikatem GOTS i Oeko-Tex: bawełny, bambusa, tencelu i poliestru pochodzącego z recyklingu. Pozwalające twardo stąpać po ziemi, mocne workery i półbuty zostały wyprodukowane w minimalnym nakładzie, a skórę użytą do ich produkcji pozyskano jako produkt uboczny ze zrównoważonych hodowli. Z kolei uniwersalne torby, swoim rozmiarem odwołujące się do potrzeby przenoszenia w nich kobiecego „życiorysu”, są w całości wykonane z przetworzonych włókien poddanych recyklingowi.

Wsparcie fundacji Martyny Wojciechowskiej

Za Girl Power kryje się coś więcej, niż tylko intrygujący design. answear.LAB powstał jesienią 2020 r. i od początku swojej działalności stawia na kobiety. Marka pragnie je inspirować. –  wierzy w ich siłę, siostrzeństwo i wzajemne wsparcie. Dlatego dochód ze sprzedaży kolekcji Girl Power wesprze podopieczne fundacji Martyny Wojciechowskiej – UNAWEZA. Organizacja ta, stworzona w 2019 r. dodaje kobietom skrzydeł poprzez wyrównywanie szans społecznych, ekonomicznych i prawnych oraz pomaga osobom w trudnej sytuacji życiowej i materialnej. 

Limitowana kolekcja Girl Power jest dostępna wyłącznie online na Answear.com: https://answear.com/s/lab-girl-power

>>> Przeczytaj również: Trendy na jesień-zimę 2021/2022 według kupców z Answear.com

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES