Co kupują Polki? – najpopularniejsze marki premium

Rynek ubrań z górnej półki powiększa się z roku na rok. Powstają coraz to nowsze brandy odzieżowe, a kolejne zyskują uznanie i renomę. Wybrane miejsca świata charakteryzują się zakupami u poszczególnych projektantów premium. Na jakie marki najczęściej decydują się Polki? Wybory mogą zaskoczyć.

KENZO

Dom mody założony w 1970 roku przez japońskiego projektanta Kenzō Takade cieszy się dużym uznaniem wśród polskiej klienteli. Należąca do grupy LVMH marka posiada linie ubrań, akcesoriów jak i perfum. Kenzo współpracowało m.in. z sieciówką H&M tworząc wyjątkową kolekcję, która dostępna była także w Polsce. Charakterystyczna tygrysia głowa i rzucające się w oczy logo rozpoznawalne jest na wielu ulicach polskich miast. Asortyment Kenzo dostępny jest w sklepach internetowych Zalando, Vitkac, oraz Moliera 2.

RETROFÊTE

Młoda marka założona w 2018 roku tworzy odzież dla kobiet, które przede wszystkim chcą się wyróżniać. Nowojorska firma zawdzięcza swoją nazwę słowom ‘retro’ i ‘fête’, które w wolnym tłumaczeniu znaczą ‘vintage’ oraz ‘przyjęcie’. Projektanci Ohad Seroya i Aviad Klin stawiają na przepych i bogactwo, nawiązując do zabytkowych kolekcji z szaf matki Seroyi. “Wejdź do naszego fantazyjnego świata. Witaj na przyjęciu!” – czytamy na oficjalnej stronie Retrofête. Asortyment dostępny jest na Zalando, Moliera 2, oraz Fashiola.pl.

FLO & CLO

Włoska marka z tradycją sięgającą lat 80-tych. Charakteryzuje się wykorzystaniem najwyższych jakościowo materiałów skórzanych oraz futer. Miękkie, lekkie ale zarazem ciepłe i płynne linie modeli łączą ze sobą tkaniny techniczne z naturalnymi. Flo & Clo pomogą wyróżnić się z tłumu każdemu klientowi. Są doskonałą syntezą estetyki i luksusu, stawiając także na kreatywność i unikatowość. Asortyment Flo & Clo dostępny jest na e-catwalk.pl, moliera2.pl, oraz na loretti.pl.

BALMAIN

Francuski dom mody założony w 1945 roku przez Pierre’a Balmain jest z pewnością jednym z najbardziej luksusowych w naszym zestawieniu. Marka z górnej półki stawiająca na luksus i przepych aktualnie prowadzona jest przez Oliviera Rousteinga. Balmain tworzy linie ready to wear, haute couture a także akcesoria, kosmetyki i perfumy. W Polsce ich artykuły dostępne są na gomez.pl, moliera2.com oraz vitkac.com.

BEACH BUNNY

Kalifornijska marka luksusowych strojów kąpielowych z pewnością dominuje w szafach Polek. Założona w 2003 roku przez Angele Chittenden zdominowała cały świat. Używając najlepszych jakościowo materiałów, stroje kąpielowe charakteryzują się unikatowością. “Od klasycznych fasonów po ultra glamour, Beach Bunny celebruje styl każdej kobiety w niezaprzeczalnie zabawny sposób.” czytamy na stronie sklepu. Stroje kąpielowe, ubrania i także akcesoria BB są dostępne na moliera2.com, Allegro oraz revolve.com

BURBERRY

Brytyjski dom mody powstał w 1856 roku. Popularna marka posiada rekomendację Brytyjskiej Rodziny Królewskiej, a bez wątpienia jej charakterystyczna krata jest najczęściej kopiowanym znakiem towarowym na świecie. Burberry posiada trzy sklepy stacjonarne w Polsce – w Warszawie, Poznaniu oraz Katowicach. Asortyment w którego wchodzą najbardziej rozpoznawalne, beżowe trencze, spódniczki i topy jak również torebki jest dostępny na moliera2.com, vitkac.com, oraz showroom.pl.

BUSCEMI

Marka powstała w 2013 roku w Stanach Zjednoczonych. Założyciel Jon Buscemi stawia przede wszystkim na kreatywny styl uliczny oraz najwyższej jakości kunszt. Obuwie i dodatki powstają we Włoszech pod czujnym okiem rzemieślników, z wykorzystaniem najlepszej jakości skór oraz drogocennych ozdób. Ręczne malowanie krawędzi a także aplikacja ściegu trwa średnio 24h. Wciąż poszerzający się asortyment Buscemi jest dostępny na moliera2.com oraz Farfetch.com.

ISABEL MARANT

Słynny dom mody powstały w 1989 roku cieszy się uznaniem po dziś dzień. Wierna swoim ideałom Isabel Marant ubiera kobiety na każdą okazję, bez wątpienia stawiając na minimalizm z częstymi elementami boho, zawsze przymierzając stworzone kreacje przed wypuszczeniem ich ze studia. Odzież damska i męska, obuwie a także akcesoria pomagają wyróżnić klientelę francuskiego domu mody. W Polsce towary dostępne są na moliera2.com, Keep The Label, a także vitkac.com.

>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: Jest wiele powodów dla których można NIEkibicować Dolce & Gabbana

Newsletter

FASHION BIZNES