Za oknem zdecydowanie już jesienny klimat, co przypomina nam o obowiązkowej pozycji w modowym kalendarzu BIZUU, czyli premierze najnowszej kolekcji Après-Midi Fall. Z tej okazji, polska marka postanowiła również rozpocząć grę miejską. Dołączyć do niej może każda z Was!
Jesienna odsłona kolekcji BIZUU została uchwycona w malowniczej willi na północy Włoch – kolekcja inspirowana kolorami jesieni, romantyczną i nostalgiczną aurą chłodniejszych dni.
Za obiektywem sesji stanęła po raz kolejny Asia Typek, a twarzą kampanii została Maria Tomaszewska.
W kolekcji przeważają odcienie różu, fioletu, niebieskiego i czerni, które idealnie współgrają z printami kolekcji, jednocześnie komponując się z kolonialnymi wnętrzami willi, ciekawą ceramiką, tapetami oraz jej munumentalną architekturą.
Zuzanna i Blanka również w tym sezonie proponują bardzo dziewczęce sukienki- mini i midi, które idealnie komponują się z kolorami jesieni i włoskiego klimatu. W kolekcji znajdziemy również spódnice – transparentna tiulowa midi w kolorze pudrowego różu oraz wersja asymetryczna z falbanami i napisami BIZUU, również we flagowym kolorze marki.
W kolekcji nie zabraknie również modeli sygnowanych logo marki, wpisujących się w aktualne trendy i cieszących się dużą popularnością wśród #BIZUUGIRLS.
Na zimniejsze wieczory BIZUU przygotowało również ciepłe bluzy i swetry. W kolekcji znalazł się również bestseller poprzedniej zimowej kolekcji, czyli płaszcz-futerko CASPE.
Kolekcję Après-Midi Fall 2019 oprócz barwnych autorskich printów zdobią hafty 3D oraz nadruki wykonane metodą „puchnącej gumy”. Wykorzystane materiały to charakterystyczna już dla tej linii bawełna, wiskoza oraz dzianina swetrowa.
Pierwszy model z kolekcji Après-Midi Fall – płaszcz CASPE dostępny w butikach BIZUU i w sklepie internetowym marki już dzisiaj. Pozostałe modele z kolekcji w sprzedaży od 16 października.
Dołącz do gry miejskiej BIZZU!
W związku z premierą jesiennej kolekcji marka zaprasza do kolejnej edycji gry miejskiej WANNA BE A #BIZUUGIRL?
Tym razem w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Katowicach oraz Gdyni w ulubionych miejscach – kawiarniach, salonach spa, salonach fryzjerskich… marka rozwiesiła specjalne plakaty.
Jak dołączyć do gry? Szczegóły poznacie TUTAJ
Powodzenia!