noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Audioriver Fashion Day wspólnie z Mustache

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Największy polski festiwal z muzyką elektroniczną kontynuuje rozpoczętą przed rokiem ideę organizacji targów mody niezależnej. Tym razem partnerami projektu są twórcy Mustache Yard Sale – największych tego typu wydarzeń w Polsce. Zmieni się także miejsce organizacji targów i w tym roku będzie to dziedziniec Liceum Ogólnokształcącego im. Marsz. St. Małachowskiego w samym sercu płockiej starówki. Wydarzenie odbędzie się w sobotę 25 lipca i właśnie ruszył nabór wystawców.

Dziedziniec Małachowianki to miejsce, które chcieliśmy zaadaptować już przed rokiem, ale ze względu na trwający tam remont, nie było to możliwe.” – mówi rzecznik prasowy Audioriver, Łukasz Napora. „To miejsce idealne dla Fashion Day, ponieważ znajduje się zaledwie 200 metrów od tętniącego życiem rynku Starego Miasta, na którym od kilku lat odbywają się nasze targi muzyczne. Teraz, tysiące osób odwiedzających starówkę będą miały kolejnych wystawców do sprawdzenia i kolejną scenę muzyczną, przy której będą mogli się bawić.

Audioriver Fashion Day 2015 odbędzie się w sobotę 25 lipca w godzinach 13:00-20:00 i złoży się na nie ponad 50 wystawców zajmujących się szeroko pojętą modą i designem. Za nabór marek i produkcję strefy odpowiedzialni są twórcy Mustache Yard Sale, największych w Polsce targów mody niezależnej organizowanych nieprzerwanie od 2008 roku. W tym roku po raz pierwszy poza warszawską odbyła się także edycja w Katowicach, a planowane są kolejne w Poznaniu i właśnie w Płocku. „Organizacja wydarzenia podczas Audioriver nie jest przypadkowa. Naszym targom od kilku lat towarzyszą imprezy muzyczne, na których staramy się promować ciekawych DJ-ów i producentów z całego świata. Prywatnie Audioriver jest też naszym ulubionym festiwalem i staramy się go co roku odwiedzać.” – mówi Patryk Deba, współtwórca Mustache. Na ostatniej, majowej edycji Mustache Yard Sale gościło ponad 30 tysięcy osób, a blisko 400 wystawców miało do dyspozycji około 8000 metrów kwadratowych monumentalnej przestrzeni Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Na najbliższą edycję organizatorzy przygotowali ponad 50 miejsc wystawienniczych dla twórców mody
i designu z całej Polski. Nabór projektantów trwa do 29 czerwca. Marki mogą się zgłaszać przez stronę: www.mustache.pl/zgloszenie.


Targi Mustache: Yard Sale organizowane są cyklicznie od 2008 roku. Ostatnia, 14. edycja wydarzenia odbyła się w Warszawie i przyciągnęła w ciągu dwóch dni ponad 30 tysięcy entuzjastów mody, designu
i kreatywnej gastronomii. Pomysłodawcami targów są Patrick Deba i Konrad Ozdowy. W 2013 roku uruchomili oni równoległy projekt: platformę mustache.pl oferującą dostęp do kolekcji najbardziej uzdolnionych polskich projektantów mody i designu Klientom z całego świata.

Festiwal Audioriver to obowiązkowa pozycja w wakacyjnych planach osób ceniących dobrą muzykę.
W ciągu 9 lat na malowniczej plaży nad Wisłą oraz na płockim Starym Rynku wystąpiło kilkaset gwiazd muzyki elektronicznej i alternatywnej z całego świata. Koncerty i sety DJ-skie obejrzało już ponad 175 tys. fanów z Polski i Europy, a edycja 2014 zgromadziła na plaży rekordową liczbę ok. 25 tys. osób każdego dnia.

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:1(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:1(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES