Paryski dom mody Givenchy zyskał nową ambasadorkę. Jest nią 25-letnia piosenkarka, Ariana Grande. Jak prezentuje się najnowsza kampania z jej udziałem? Zobaczcie sami.
W ramach najnowszej kampanii, dom mody wypuścił nie tylko zajawki sesji zdjęciowej, ale i krótkie video z udziałem Ariany Grande. Materiały zapowiadają najnowszą jesienno – zimową kampanię marki zatytułowaną Arivenchy.
Nie trudno zauważyć, że Grande została wystylizowana tu na inną muzę Givenchy, Audrey Hapburn. Piosenkarka ma na dobre dopasowaną czarną sukienkę, wysoko spięty kucyk i wykończone perłami efektowne ozdoby we włosach. Kreacja ta do złudzenia przypomina strój Holly Golightly, czyli głównej postać z kultowego Śniadania u Tiffany’ego.
https://www.instagram.com/p/BxSPHWFoxeT/
Jak argumentują swoją decyzję przedstawiciele Givenchy, zdobywczyni Grammy to współczesna muza, głos pokolenia i jedna z najbardziej znaczących sił dzisiejszej kultury pop. Ariana Grande w sposób naturalny ucieleśnia ducha kobiety Givenchy. Jest spontaniczna, hojna i inteligentna. A wszystko to owiane nutką tajemnicy – czytamy w oficjalnym oświadczeniu.
Trzeba przyznać, że Givenchy postawiło na dość nietypowy wybór, biorąc pod uwagę wiek piosenkarki. Jak donoszą media, był to specjalny zabieg, by zgromadzić wokół marki coraz więcej klientów młodego pokolenia.
>>> Zobacz również: RANKING SEE BLOGGERS: najbardziej wpływowi influencerzy w Polsce
https://www.instagram.com/p/BxSNo_AFlyd/
https://www.instagram.com/p/BxQLIgyF3z4/