noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

ANALIZA: Czy Under Armour odzyska pozycję na rynku dzięki modzie damskiej?

REKLAMA
noSlotData

Jestem silna, nie poddam się, wkładam w grę całe moje serce, koncentracja, determinacja, pewność siebie, zaufanie, nie ma limitu, chcę aby moja rodzina była ze mnie dumna, chcę być inspiracją dla innych dziewczyn, które uprawiają sport.

W ramach strategii za cele firma postawiła sobie obecność marki w mediach kobiecych, modowych, lifestyle’owych i sportowych, powiększenie grona ambasadorów marki i kobiety, a także dotarcie do zwykłych kobiet poprzez media społecznościowe. Wcześniej niewiele było wiadomo o brandzie w Polsce. Tak naprawdę dopiero w ostatnich dwóch latach zaczęłam widzieć działania Under Armour na polskim rynku  powiedziała w rozmowie z nami Sylwia Nowak, popularna blogerka sportowa oraz influencerka marki. 

W rezultacie w ciągu roku marka zrealizowała założone cele, a dodatkowo wprowadziła brand do świata mody, zdobywając m.in. prestiżową statuetkę Doskonałość Mody w kategorii sportowej, przyznawaną przez „Twój Styl”.

Przeczytaj również: Jakie buty do biegania wybrać zimą? 

Under Armour jest dostępne aktualnie w Polsce w 120 multibrandach. Marka nie posiada jeszcze sklepów własnych.

Dzięki silnym i nietuzinkowym ambasadorkom, marka postanowiła dotrzeć do swoich klientek, posługując się z jednej strony kobiecymi kodami komunikacji, a z drugiej akcentując partnerskie traktowanie, tak charakterystyczne dla sportowego ducha fair-play. Przecież sport jest stylem życia bez względu na płeć, a dążenie do wytyczonego celu wymaga jednakowych poświęceń i walki ze słabościami. Czy to hasło kupią klienci?

Autor: Ula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES