noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Aliganza inwestuje w technologie. Jedyny taki showroom w Europie

REKLAMA
noSlotData

Założycielki Aliganzy jako pierwsze otworzyły showroom dla marek modowych w Polsce. Następnie pierwsze zaprojektowały obsługujący go autorski system informatyczny. Teraz, jako pierwsze na rynku europejskim, wdrożyły w swoim showroomie system Sesmatic działający w technologii RFID.

Aliganza jest pierwszą w Polsce agencją konsultingową dla marek z branży mody. Założycielki, Anna Wiatr i Renata Stradowska, już od 18 lat pokazują swoje nowatorskie podejście i doskonałą znajomość rynku.

Jesteśmy podekscytowani faktem podjęcia współpracy z firmą Sescom, pionierem wdrażania nowych technologii na rynku retail. Dzięki systemowi Sesmatic opartemu na technologii RFID nasz showroom staje się najbardziej nowoczesny i przyjazny dla stylistów ze względu na jakość i szybkość obsługi. Jako firma partnerska z firmą Sescom, mamy kolejne pomysły na wprowadzanie nowoczesnych i ciekawych rozwiązań technologicznych w naszej Agencji w niedalekiej przyszłości – mówi Renata Stradowska, COO Aliganza.

Wprowadzenie nowej technologii umożliwia realizacje wypożyczenia w 15 sekund oraz optymalizacje całego procesu wypożyczeń i zwrotów. Ponadto dzięki RFID wprowadzanie do showroomu nowych kolekcji zostanie przyspieszone i ulepszone.

Współpraca kreatywna z Sescom Innovation Lab jest przestrzenią stworzoną przez agencję z myślą o innowacyjnych projektach modowych. Showroom Renaty Stradowskiej i Anny Wiatr znajduje się w Warszawie przy ulicy Szpitalnej 8a.

>>>Przeczytaj również: Do wszystkich “party animal”: nowa kolekcja Mariusza Przybylskiego jest dla Was

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES