noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Alexander Wang i Uniqlo wspólnie stworzą kolekcję bielizny

REKLAMA
noSlotData

Ostatnia współpraca Uniqlo z marką JW Anderson osiągnęła wielki sukces. Jak będzie z kolekcją stworzoną wspólnie z Alexandrem Wangiem?

Uniqlo to japońska marka o niezwykle długiej tradycji, która należy do trzeciego  najbardziej dochodowego koncernu odzieżowego na świecie, Fast Retailing. Uniqlo oferuje klasyczne, dające łączyć się ze sobą w dowolne zestawy ubrania w wysokiej jakości i niskiej cenie.

Kilka miesięcy temu dużo mówiło się o współpracy marki z tenisistą Rogerem Federerem, który na jej rzecz porzucił 20-letnią, owocną współpracę z Nike. Teraz o Uniqlo znów będzie głośno, tym razem przez połączenie sił z Alexandrem Wangiem.

Jak ujawnił sam projektant, kolekcja ma składać się z najbardziej podstawowych części garderoby. Wśród nich mają znaleźć się t-shirty, body, legginsy, biustonosze i majtki. Kolekcja ma być przeznaczona zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, a jej elementy występować mają w neutralnych kolorach oraz w ulubionym odcieniu projektanta, neonowej zieleni.

Kolekcja ma zostać wykonana z materiału Heattech, posiadającego właściwości termoizolacyjne oraz wyjątkowo lekką i miękką strukturę. Jej ceny mają wahać się od 15 do 40 dolarów.

>>> Zobacz również: Historia Marki: Uniqlo – firma, w której wszyscy zarabiają tyle samo

W rozmowie z “Vogue”, Wang przyznał, że prywatnie od dawna zaopatruje się w produkty Uniqlo, takie jak skarpety, bielizna i inne produkty codziennego użytku.

Uniqlo jest idealnym partnerem do stworzenia kolekcji bielizny, ponieważ wspólnie cenimy sobie funkcjonalność i praktyczność. Jestem podekscytowany, że nasza współpraca zaowocowała opracowaniem nowej linii HEATTECH. To idealny moment by kontynuować naszą przygodę sprzed 10 lat – przyznał Alexander Wang w wywiadzie dla „Vogue”

Warto zaznaczyć, że to nie pierwsza współpraca Wanga z Uniqlo. Ostatni raz projektant miał okazję współpracować z japońską marką dekadę temu. Efekty obecnej współpracy mają trafić do sprzedaży 9 listopada.

https://www.instagram.com/p/BowU1VxAw84/?taken-by=alexanderwangny

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES