REKLAMA

Adidas otwiera nowy flagowy salon w centrum Warszawy

REKLAMA

Flagowy salon adidas w Europie Środkowo-Wschodniej ulokuje się na kilku piętrach budynku Sawa. W samym centrum stolicy powstanie największy sklep i najbardziej przyjazna środowisku przestrzeń adidas w tej części Europy. 

Koncept zakłada sięgnięcie po rozwiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju, personalizację doświadczeń zakupowych, a jednocześnie czerpanie ze sportowego dziedzictwa marki. To wszystko w sercu zmian, jakie przechodzi śródmieście Warszawy.

Domy Towarowe ewoluują 

Nowy salon adidas zajmie przestrzeń w budynku Sawa, z wygodnym dostępem dla klientów od ulicy Marszałkowskiej oraz Pasażu Wiecha, w bliskim sąsiedztwie przystanków komunikacji publicznej i stacji metra. W sklepie będzie można skorzystać z szerokiej oferty produktów adidas, również tych, niedostępnych wcześniej w otwartej sprzedaży. Przedstawiciele adidas i projektanci salonu planują też sięgnąć po nowoczesne rozwiązania cyfrowe, które zapewnią klientom spersonalizowany kontakt z marką oraz jej produktami podczas zakupów.

– Wraz ze zmianami w bliskim sąsiedztwie Domów Towarowych Wars Sawa Junior, również nasze budynki ewoluują, dostosowując ofertę do nowych potrzeb klientów i wielkomiejskiego stylu życia. Jesteśmy dumni, że marka adidas zdecydowała się ulokować tutaj jeden ze swoich najnowocześniejszych, flagowych sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej. To dowód wyjątkowej mocy, jaka tkwi w Domach Towarowych Wars Sawa Junior, a także potencjału całego śródmieścia Warszawy – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate, będącej właścicielem Domów Towarowych Wars Sawa Junior.

W najbliższym czasie w lokalu wynajętym przez adidas będą prowadzone prace aranżacyjne. Ten wyjątkowy i największy punkt sprzedaży marki w regionie powita pierwszych klientów na przełomie lata i jesieni 2022 roku. Cała umowa najmu obejmuje prawie 2 400 metrów kwadratowych powierzchni na trzech piętrach.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA