noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Condé Nast wprowadza na rynek “Vogue Business”

REKLAMA
noSlotData

Wydawnictwo Condé Nast International właśnie wprowadziło na rynek nowy tytuł. „Vogue Business” ma być publikacją skierowaną do specjalistów z branży mody.

„Vogue Business” pojawił się na rynku tylko w wersji cyfrowej. Twórcy magazynu planują również informować swoich czytelników o nowościach za pośrednictwem newslettera. Portal odnaleźć można pod adresem voguebusiness.com

Wraz z uruchomieniem portalu, ruszyły również profile w mediach społecznościowych. Od dziś odnajdziemy je na Instagramie i LinkedIn.

Jak zapowiada Condé Nast International, tytuł ma skupiać się na nurtach w branży fashion, ruchach kulturowych, najnowszych trendach i technologiach w dziedzinie produkcji, kariery czy marketingu. „Vogue Biznes” ma również poruszać istotne dla branży tematy geopolityki, ochrony środowiska czy zmiany klimatu.

Wydanie „Vogue Business” nie jest połączone z magazynem „Vogue”, stanowiąc odrębny tytuł. Za jego powstanie odpowiada redakcja na czele z Lauren Indvik, byłą redaktor naczelną portalu Fashionista. Siedziba portalu znajduje się w Londynie.

Prace nad stworzeniem cyfrowego magazynu rozpoczęły się wiele miesięcy temu, kiedy to wydawnictwo postanowiło zasięgnąć pomocy kilkuset osób związanych z branżą mody (od studentów po dyrektorów generalnych), którzy zaangażowali się w testowanie wersji beta portalu i newslettera „Vogue Business”. Posiłkując się ich opiniami i sugestiami, nakreślono główne cele działania i stworzono finalną wersję, którą możemy zobaczyć już dziś.

Powiedziałeś nam, że chcesz trzech rzeczy: bardziej globalnego spojrzenia na modę, lepszego zrozumienia nowych technologii, oraz poruszenia kwestii zmian kulturowych (zarówno w kontakcie z klientem, jak i miejscu pracy). Powiedziałeś, że potrzebujesz tego wszystkiego w czasie, jakim zajmuje Ci picie porannego kubka kawy – czytamy w oficjalnym liście Lauren Indvik do czytelników.

Ruch wydawnictwa Condé Nast International to doskonały przykład szerokich zmian w branży wydawniczej.  Oprócz coraz bardziej powszechnej digitalizacji i skupieniu działalności jedynie w sieci, jednym z obecnych trendów jest skupianie się wydawców na publikacjach dedykowanych niszowym grupom społecznym. Czy „Vogue Business” stanie się nowym głosem dla branży fashion i beauty?

>>> Zobacz również: Wydawca „Vogue’a”, poniósł straty w wysokości 14 mln funtów

 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES