Już za kilka dni rusza II edycja KTW Fashion Week. Od 8 do 11 listopada katowicka Fabryka Porcelany otworzy swoje drzwi dla pasjonatów mody. Temat przewodni? „Mentors vs Millennials”. Czego mogą spodziewać się goście? Mody na najwyższym poziomie!
Połączenie tradycji z nowoczesnością
Nie zabraknie uznanych nazwisk polskiej mody, na KTW Fashion Week zaprezentują się także młode talenty, odbędzie się 40 pokazów mody, liczne spotkania i debaty. Wydarzenie uświetnią także zagraniczni projektanci i eksperci.
Tegoroczne wydarzenie pod hasłem „Mentors vs. Millennials” ma być dialogiem między pokoleniami w świecie mody. Organizatorzy wydarzenia, Rafał Wyszyński i Anna Puślecka – chcą je oprzeć na znalezieniu wspólnego mianownika między uznanymi projektantami i ekspertami a nowymi, młodymi talentami. Za oprawę wizualną jest odpowiedzialny Arek Vaz, dyrektor artystyczny KTW Fashion Week, współpracujący z magazynami mody i topowymi projektantami.
Moda na najwyższym poziomie!
Na KTW Fashion Week zaprezentuje się plejada polskich projektantów takich jak MMC Studio Lidia Kalita, Bizuu, The Cadess, Natasha Pavluchenko, Duet RAD, Diligent, Bola Bajer Ola, Cocho by Olga Idzik, Dramat Europe, Vicher, Katarzyna Szymańska, Joanna Moskal, Adrian Krupa (tegoroczny laureat Złotej Nitki), Tomasz Armada, tworzący w Fabryce Porcelany Bartosz Pilawski czy pochodząca z Katowic, młoda marka street wear Gaberon oraz wielu innych.
Ciekawym punktem programu będzie pokaz znanej na całym świecie marki Cybex, producenta ekskluzywnych i modnych wózków dla dzieci, z którą współpracuje m.in. dyrektor kreatywny Moschino – Jeremy Scott. Na wybiegu będzie można zobaczyć najnowsze modele marki, które zostaną zaprezentowane przez modelki w kreacjach młodej projektantki Sandry Stachury – z ubraniami, butami i akcesoriami ręcznie wykonanymi przez designerkę z wykorzystaniem niestandardowych materiałów, druku 3D oraz światłowodów. Gościem specjalnym Cybex będzie projektantka Anna K.
W wydarzeniu weźmie udział szereg osobistości związanych z branżą mody i światem mediów. Gościem KTW Fashion Week będzie m.in. Kasia Sokołowska, Joanna Horodyńska, Ada Fijał, Marcin Świderek, Wojtek Grzybała, Marcin Cejrowski, Sylwia Gliwa, Tomasz Jacyków, Karolina Gruszecka, Hanna Rydlewska, Mikołaj Komar, Agnieszka Ścibior, Patryk Chilewicz z Vogule Poland, Michał Zaczyński, Tobiasz Kujawa, Malwina Wędzikowska, JD Fashionfreak. Na KTW Fashion Week organizatorzy zaprosili także dwie influencerki z Rumunii, gwiazdy światowych Fashion Weeków – Alinę Ceusan i Carmen Grebenisan.
Światowi eksperci
W programie przewidziano także wykłady i debatę. KTW Fashion Week swoją obecnością zaszczycą włoscy eksperci: Alberto Campagnolo (“Sleeping Beauties. Millennials and their unconscious reshaping of the fashion dynamics“), niezależny konsultant z zakresu zarządzania marką mody (pracował m.in. jako dyrektor marketingu w marce Armani) czy Tiziana Tini, digital specialist (“Influencers : how to choose the right ones for each brand, above the Internet and Social Media. The golden rules to succeed“), którzy podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Polski głos będzie należał do Joanny Horodyńskiej i Michała Zaczyńskiego.
W Fabryce Porcelany będzie także otwarta dla gości Strefa Showroom, gdzie będzie można kupić ubrania wybranych marek i projektantów.
Fashion Biznes jest patronem medialnym wydarzenia.
PARTNERZY GŁÓWNI: Miasto Katowice, Cybex
PARTNER LOGISTYCZNY: DPD
PARTNERZY: FIJI Water, 4Dent Dorota Stania, PodarujDrzewko.pl, Carinii, NCLA, Maniewski, MAC, GPoland, ViaModa, Prodiż NERO, Kinley, On Lemon, Ballantines, Winnica Gródek, Hotel Diament, Fabryka Porcelany
GŁÓWNY PATRON MEDIALNY: ELLE
PATRONI MEDIALNI: ELLE Man, Dziennik Zachodni, Nasze Miasto, Strefa Biznesu, La Mode, Fashion Magazine, Fashion Post, DYKF by Anna Puślecka, Fashion Biznes, Gala, K MAG, Lounge Magazyn, Plejada, Onet
Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie: https://ktwfashionweek.pl