Startuje druga edycja “Ecommerce Day Poland” – największa konferencja skierowana do właścicieli sklepów internetowych. W zeszłorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 250 e-sprzedawców. W tym roku liczba ta zwiększy się do 350 osób oraz, dzięki transmisji online, setek kolejnych.
Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce 5 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.
Bardzo pozytywne opinie uczestników Ecommerce Day w zeszłym roku skłoniły nas, aby zorganizować kolejną edycję. W tym roku wydarzenie będzie jeszcze ciekawsze – pojawi się kilku nowych, bardzo interesujących prelegentów, uczestnicy będą mogli otrzymać darmowe porady prawne, a także będą pierwszymi, którzy dowiedzą się o premierze zupełnie nowej usługi na rynku ecommerce. – mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com.
Agenda konferencji jest rzeczywiście imponująca. Do zeszłorocznych prelegentów z Google, PayPala, Shoplo, GetResponse czy eKomercyjnie.pl dołączyli przedstawiciele takich firm jak: Twitter, Allegro czy InPost. Eksperci zdardzą uczetsnikom, jak optymalizować ich e-sklepy, zwiększać w nich sprzedaż, pozyskiwać nowych klientów czy usprawniać logityskę. Poza możliwością wysłuchania wykładów i porozmawiania z prelegentami, uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać z darmowych porad prawników z kancelarii Lubasz&Wspólnicy i wymienić się wiedzą z setkami innych właścicieli e-sklepów.
Ecommerce Day wyróżnia się na tle innych branżowych wydarzeń tym, że przekazywana wiedza ma mocno praktyczny wymiar – wskazówki, które poznają sprzedawcy mogą być od razu zastosowane w ich sklepach. O tym, dlaczego warto przyjść na EDP2015 najlepiej świadczą wypowiedzi uczestników zeszłorocznej edycji:
W całym programie konferencji znalazłem dla siebie bardzo dużo interesujących tematów, takich jak: trendy na rynku modowym, e-mail marketing, analityka czy reklama w social media. Ogólnie wyszedłem z konferencji bardzo zadowolony. – Piotr Właziński, właścicel sklepu Lovecode Lingerie.
To, co najbardziej podobało mi się w zorganizowanej przez Shoplo konferencji to dostarczenie mieszanki strategicznego i praktycznego podejścia do ecommerce, dzięki odpowiedniemu doborowi prelegentów. Prezentacje znakomicie się uzupełniały, więc każdy uczestnik mógł znaleźć dla siebie to, co go najbardziej interesuje. – Botond Boros, PayPal.
Świetnie przygotowany event zarówno pod względem organizacyjnym jak i merytorycznym. Jako Fundacja Polak 2.0 sami organizujemy wydarzenia związane z branżą i dlatego w pełni doceniamy jak dużym sukcesem jest zebranie prelegentów z takich firm jak Facebook, PayPal czy Google w jednym miejscu. Wielkie brawa i czekamy na kolejną edycję. – Marek Tomaszewski, Fundacja Polak 2.0.
Cena wstępu na całodniowe wydarzenie jest wyjątkowo niska – to jedyne 199 zł brutto.
Więcej informacji o Ecommerce Day znajdziesz tutaj: www.ecommerceday.pl.
Sponsorem strategicznym konferencji organizowanej przez Shoplo.com jest PayU oraz Spinacz.pl. Patronat nad wydarzeniem objęły: Marketer+, eKomercyjnie.pl, Interia.pl, Centrumsprzedawcy.pl, Fashionbiznes.pl, Marketingmobilny.pl, Bsite.pl, retail360.pl, Retail Trends Polska, blpoland.pl, Adnews.pl, Web.gov.pl, eGospodarka.pl, wyborcza.biz, e-biznes.pl, Fundacja Polak 2.0, Mensis.pl, eBiznesonline, iab Polska, Startup Media.