noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Nowoczesna technologia Hisense na nowo odkrywa twórczość Anny Halarewicz. „Moje prace ożyły dzięki projektorom laserowym tej marki”

REKLAMA
noSlotData

41. urodziny Anny Halarewicz stały się niepowtarzalną okazją by zaprezentować najnowsze dzieła artystki i jednocześnie pokazać, jak sztuka może zyskać nowe oblicze dzięki połączeniu z nowoczesnymi technologiami. Wystawa “SANCTI” stanowi początek współpracy z marką Hisense i otwiera drzwi do eksperymentów z nowymi formami prezentacji sztuki oraz interakcji z odbiorcą.

Artykuł sponsorowany

Anna Halarewicz to utalentowana ilustratorka i absolwentka wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych o niezwykle wrażliwym spojrzeniu na świat. Jej artystyczna podróż rozpoczęła się od kolorowych światów książek dla dzieci, by następnie przenieść się na strony magazynów modowych i kampanii luksusowych marek. W jej pracach, pełnych niedopowiedzeń i subtelnych gestów, kryją się głębokie refleksje nad ludzką psychiką.

5 grudnia w galerii przy ul. Szpitalnej w Warszawie odbył się wernisaż ilustratorki. Wydarzeniem pod hasłem SANCTI, Anna Halarewicz celebrowała swoje 41. urodziny i kolejny owocny rok pracy artystycznej. Patronem tego wyjątkowego wydarzenia została marka Hisense, która dzięki swoim nowoczesnym technologiom przeniosła zgromadzonych gości w zupełnie nowy wymiar sztuki.

SANCTI to najnowszy cykl malarski Anny Halarewicz i zarazem nowe wyzwanie – koncepcyjne i artystyczne, gdzie jednocześnie spotyka się wiele pasji twórczyni. Wielkoformatowe obrazy powstały specjalnie z myślą o ich ekspozycji we wnętrzach poewagelickiego kościoła w Goszczu. Mają wejść w dialog z przestrzenią, w której zawisną, wypełnić ją. Zaznaczyć swoją obecność, a jednocześnie uszanować surowe piękno tego miejsca. Nowoczesne technologie dostarczone przez markę Hisense pozwoliły zaprezentować dzieła w zupełnie nowym wymiarze.

Hisense pozwoliło na mariaż sztuki z technologią

Surowa przestrzeń warszawskiej galerii stała się tłem dla mglistych, dostojnych i tajemniczych dzieł z kolekcji SANCTI Dzięki partnerstwu z marką Hisense, widzowie mieli okazję doświadczyć sztuki w zupełnie nowy sposób. Najnowsze projektory HISENSE C2 Pro 4K UHD pozwoliły przenieść dzieła artystki do wirtualnej rzeczywistości, tworząc interaktywne i niezwykłe wrażenia.

Chciałam, by tegoroczna wystawa „Sancti” była kolejnym krokiem w moim rozwoju. Z kilku powodów – po pierwsze to dla mnie okazja, by pokazać szerokiej publiczności płótna w dużym formacie 200×150 cm, który jest dla mnie czymś nowym. Po drugie – chciałam, by tegoroczna wystawa angażowała wszystkie zmysły gości. Zależało mi na tym, by wprawić moje obrazy w ruch, by ożyły – nie tylko na płótnie, ale bezpośrednio na ścianie, a do tego w jeszcze większej skali. Chciałam stworzyć odpowiedni „klimat” i warunki, w których prace z cyklu Sancti będą mogły funkcjonować bez oświetlenia, w niemal całkowitej ciemności. Ciekawiło mnie też, jak mógłby wypaść mariaż „analogowej” sztuki i najnowszych technologii. Spotkanie z marką Hisense otworzyło mi oczy. Okazało się, że bardzo podobnie myślimy o swobodzie poszukiwań nowych rozwiązań, które łamią ograniczenia, o sile wyobraźni i znaczeniu wolności artysty w świecie sztuki

podkreśliła Anna Halarewicz w rozmowie z Fashion Biznes.

Podczas wydarzenia marka Hisense otworzyła przed zgromadzonymi nowe drzwi do świata sztuki, tworząc nowe możliwości interakcji z dziełem. Udowodniono, że dzięki technologii, artyści mogą tworzyć interaktywne instalacje, które angażują wszystkie zmysły.

Połączenie sztuki z technologią może przynieść zaskakujące efekty. W przypadku wystawy Sancti wspólnie z Hisense stworzyliśmy unikatowe doświadczenie w postaci specjalnie wydzielonej sali, w której moje prace ożyły dzięki projektorom laserowym tej marki. Układ wystawy został zaaranżowany w taki sposób, by prowadzić gości przez kolejne poziomy immersji. Ostatnie pomieszczenie, przygotowane wspólnie z marką Hisense, było kulminacją wernisażu. Efekty tej współpracy przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Doświadczenie zanurzenia w świecie sztuki, dla wielu gości było poruszające i odkrywcze

przyznała Halarewicz

Połączenie sił z marką Hisense stało się dla artystki nie tylko poznaniem nowych możliwości prezentacji swojej twórczości, ale i – jak sama przyznała – początkiem wspólnej drogi ku odkrywaniu kolejnych środków wyrazu artystycznego.

Na co dzień jestem analogowa w technikach, które wykorzystuję, ale intryguje mnie to, w jaki sposób moje prace mogą zyskać nowy wymiar dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym. Cały czas poszukuję i poznaję nowe możliwości, choć oczywiście muszą one być spójne z tym, co robię na co dzień. Wystawa Sancti dała mi kolejny impuls do tego, by w przyszłości częściej stawiać na mariaż sztuki i technologii i odważniej wykorzystywać innowacyjne technologie w swoich projektach artystycznych. Chcę pójść tym tropem i poznawać nowe możliwości

podkreśliła artystka.

Technologie Hisense – krok ku nowoczesności

Nowatorskie podejście do sztuki i technologii na wernisażu Anny Halarewicz stało się punktem wyjścia do rozmowy na temat specyfikacji wyjątkowej oferty marki Hisense. W rozmowie z Fashion Biznes opowiedział o tym Jacek Gamrot, Key Account Manager Hisense.

Co sprawia, że projektory Hisense stały się technologią odpowiednio dopasowaną pod wydarzenia kulturalne, takie jak wernisaż?

Wydarzenie, na którym dziś jesteśmy pozwala zaprezentować możliwości wizualne projektorów laserowych 4K. Model C2 Ultra, prezentuje twórczość artystki w tak fantastyczny sposób, dzięki technologiom które w sobie skrywa. Niewątpliwą zaletą tego modelu jest dostarczenie trójlaserowego źródła światła Trichroma. Oznacza to, iż laser RGB zachowuje wysoką jasność w każdych warunkach. Tym samym nie jest konieczne zachowanie całkowitej ciemności w pomieszczeniu, aby osiągnąć obraz wysokiej jakości.

Wykorzystując powyższe źródło światła jednocześnie otrzymujemy rewelacyjną głębię kolorystyczną według standardu BT.2020 gammut kolorystyczny na poziomie 110 proc., dzięki czemu osiągamy ponad miliard kolorów. Niezwykle istotna jest również rozdzielczość 4K UHD, która pozwala wyeksponować wszystkie, nawet najmniejsze detale zachowując najwierniejsze odzwierciedlenie dzieł artystki.

Z kolei obiektyw z zoomem optycznym, oraz automatyzacje ustawień geometrii obrazu, ostrości, omijania przeszkód, pozwala bardzo szybko, precyzyjnie i prosto ustawić bez potrzeby skomplikowanych nastaw i ingerencji użytkownika. Nie  możemy też zapomnieć o gimbalu, który ułatwia wyświetlanie w dowolnym miejscu za pomocą ustawienia w pionie w zakresie 135 stopni oraz obrót o 360 stopni, abyśmy mogli wyświetlić obraz o przekątnej od 65 do 300 cali.

Coś czego nie mogliśmy zaprezentować, czyli dźwięk, a tak naprawdę jakość dźwięku. System głośników, w który jest wyposażony nasz smart projektor 4K C2 Ultra, to JBL 2.1, na całość systemu składają się 2 głośniki 10 watowe + głośnik nisko tonowy o mocy 20 wat. Przekłada się to na kinowe efekty w zaciszu Twojego salonu. Oczywiście zgodne z Dolby Atmos, DTS VX.

Jakie innowacje oferują produkty Hisense w zakresie jakości obrazu?

Zakres jakości obrazu to pojęcie niezwykle złożone, a osiągnięcie najwyższej jakości wizualnej zależy od zastosowania zaawansowanych technologii, które współpracują w celu dostarczenia wyjątkowego doświadczenia wizualnego. Kluczową rolę odgrywa tutaj technologia Trichroma, wykorzystująca wiązkę potrójnego lasera RGB. Dzięki tej technologii uzyskuje się równomierne natężenie światła, co przekłada się na jasny, kontrastowy obraz i szeroki gamut kolorystyczny – aż 110 proc. w standardzie BT2020. Taka precyzja umożliwia wyświetlanie ponad miliarda kolorów, co gwarantuje naturalne i szczegółowe odwzorowanie każdej sceny.

Dodatkowo, urządzenia wyposażone są w technologie wspierające wysoki zakres tonalny, takie jak HDR, HDR10+, HLG, Dolby Vision oraz Imax Enhanced. To właśnie one odpowiadają za realizm obrazu zarówno w jasnych, jak i ciemnych scenach, pozwalając na wierne odwzorowanie detali oraz subtelnych różnic w tonacji barw.

Niezwykle istotnym elementem wpływającym na jakość obrazu jest również rozdzielczość 4K UHD, która zapewnia wyjątkową ostrość i klarowność. W sytuacjach, gdy źródło obrazu nie spełnia wymagań 4K, zastosowane algorytmy sztucznej inteligencji automatycznie skalują niższe rozdzielczości, aby w pełni wykorzystać możliwości urządzeń. Dzięki temu nawet starsze materiały wideo mogą zyskać na jakości i wyglądać jak nowe.

Warto również podkreślić, że zastosowanie technologii laserowej w urządzeniach nie tylko poprawia jakość obrazu, ale także dba o komfort użytkownika. Emitowane światło charakteryzuje się niską emisją światła niebieskiego, co sprawia, że jest bezpieczniejsze dla oczu, nawet podczas długiego oglądania. To kompleksowe podejście do jakości obrazu i dbałości o zdrowie użytkownika czyni te urządzenia idealnym wyborem dla najbardziej wymagających odbiorców.

Od lewej: Karolina Kłopotowska – vice prezes Hisense, Jacek Gamrot – Key Account Manager Hisense, Anna Halarewicz, Anna Kubicka – Senior Marketing Manager Hisense Polska

W jaki sposób technologia Hisense wpływa na odbiór tego wydarzenia?

Technologie wykorzystywane w naszych projektorach znacząco wpływają na odbiór wernisażu, zapewniając immersyjne doświadczenie wizualne i podkreślając estetykę prezentowanych dzieł sztuki. Natomiast technologie, które to realizują wymieniliśmy powyżej.

Jakie inne zastosowania mają projektory Hisense w codziennym życiu, poza wydarzeniami kulturalnymi?

Projektor jest urządzeniem o bardzo szerokim spektrum zastosowań. Zarówno od w warunkach domowych (gamming, kino domowe, oglądanie TV), przez salki konferencyjne (prezentacje, spotkania biznesowe), zastosowania w ekspozycjach specjalnych (sklepy meblarskie, jubilerzy, muzea), aż po tego rodzaju wernisaże, gdzie zamiast wystawiać dzieła artystów, możemy wyświetlić je naprzemiennie na różnego rodzaju powierzchniach.

Gdzie klienci mogą zapoznać się z ofertą produktów Hisense i je przetestować?

Pamiętajmy, że nasze rozwiązania w zakresie projektorów, to ogrom nowinek technologicznych, z których tylko część mogliśmy zaprezentować na wernisażu Anny Halarewicz. Na samym wydarzeniu korzystaliśmy z możliwości projektorów C2 Ultra, który to stanowi część naszej oferty. Pozostałe urządzenia ultra krótkiego rzutu (UST), to bardzo precyzyjne i unikalne rozwiązania przeznaczone dla użytkowników, którzy wymagają, aby obraz powstał tuż przy ścianie, wykorzystując do projekcji również ekrany ALR.

Klienci mogą zapoznać się z naszą ofertą oczywiście na www.hisense.pl, na stronach naszych partnerów, u których również można zobaczyć nasze projektory w akcji.

Od lewej: Jacek Gamrot, Anna Halarewicz, Zbigniew Kokot, Anna Kubicka

Zdjęcie główne: mat. partnera

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

biznes

moda

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES