REKLAMA
Od początku roku markę YOPE wesprze nowa Head of Marketing & NPD. Wcześniej związana była m.in. L’Oréal, The Body Shop International oraz Nivea.

Poznaliśmy nową Head of Marketing & NPD w YOPE

REKLAMA

Od początku roku markę YOPE wesprze nowa Head of Marketing & NPD. Wcześniej związana była m.in. L’Oréal, The Body Shop International oraz Nivea.

Przeczytaj również: Zmiany w dziale marketingu Cosmo Group

Martyna Dziubek nową Head of Marketing & NPD w YOPE

Dziubek pokieruje marketingiem YOPE, wnosząc strategiczną perspektywę popartą bogatym doświadczeniem w zarządzaniu młodymi, dynamicznymi markami w szybko zmieniającym się otoczeniu konkurencyjnym. Jej celem jest dalsze wzmacnianie siły marki YOPE i jej społeczności w Polsce oraz jeszcze większy podbój międzynarodowych rynków.

Martyna Dziubek jest ekspertką w budowaniu biznesu marek beauty i nieszablonowej komunikacji marketingowej z ponad 11-letnim stażem. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak: L’Oréal, The Body Shop International (globalne HQ), Nivea. – Martyna jest bardzo doświadczoną, przedsiębiorczą i energiczną marketerką pełną pasji. Prywatnie uwielbia markę YOPE i chce, aby stała się ona marką numer 1 w sercach jak największej liczby konsumentów. Jestem przekonana, że wraz z przyjściem Martyny rozpoczynamy nowy, jeszcze lepszy i pełen sukcesów rozdział. Witaj w YOPE – mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz, prezeska YOPE.

Przeczytaj również: K(B)ariery: Kasia Olkowska „Nigdy nie jest za późno na to, aby zacząć od nowa!”

Dotychczasowa kariera Martyny Dziubek

Przez ostatnie 7 lat odpowiadała za rozwój marki makijażowej NYX Professional Makeup, prowadząc ją skutecznie do sukcesu biznesowego i wizerunkowego w Polsce oraz Krajach Bałtyckich, a także wzrostu wagi regionu w skali europejskiej. W ostatnim roku skupiła się również na rozwoju parasolowych innowacyjnych projektów w ramach struktur L’Oréal CPD jako Head of CE Innovations. Wcześniej zdobywała doświadczenie pracując dla globalnych marek w Polsce, jak Garnier i Nivea, oraz w globalnych strukturach The Body Shop International, skąd właśnie będzie czerpać inspiracje dla dalszego międzynarodowego rozwoju marki YOPE.

Przeczytaj również: Renia Jaz w serii „FASHION MEMORY”. „Po czasie w szkole takie same kamizelki miało już kilka moich koleżanek”

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES