Marka Rabanne ogłosiła globalnego ambasadora marki. Został nim Troye Sivan. Jego nominacja została ogłoszona rok po wprowadzeniu przez ikoniczny dom mody pierwszej kolekcji kosmetyków.
Przeczytaj również: Shiseido i MaxMara nawiązują strategiczne partnerstwo w zakresie zapachów
Troye Sivan w Rabanne. Aktor ambasadorem linii beauty
Nominowany do nagrody Grammy artysta zadebiutuje jako globalny ambasador segmentu beauty Rabanne w nowej kampanii Nudes. Kolekcji kosmetyków nowej generacji inspirowanej materiałami modowymi marki. Podczas tworzenia materiałów promocyjnych fotografowany był on przez Louise i Marię Thornfeldt. Przed ich obiektywami Sivan pojawił się w makijażu stworzonym przez dyrektor kreatywną ds. urody Rabanne, Diane Kendal.
– Zawsze pociągał mnie swobodny styl Rabanne. Uwielbiam się bawić i wyrażać siebie, a przez lata aktywnie pracowałem nad oduczeniem się wszelkich ograniczeń, które sobie narzucam, jeśli chodzi o modę i urodę. Coś w Rabanne po prostu wydaje mi się bardzo właściwe. Ich podejście do mody i urody jest zgodne z moim – powiedział Sivan, który nosił Rabanne w swoim teledysku „Rush”. Artysta pojawił się również na pokazie Rabanne SS24.
Przeczytaj również: Jay-Z przekuwa miłość do zegarków w inwestycję
Troye Sivan: aktor, piosenkarz, ikona w świecie mody
Troye Sivan Mellet to urodzony 5 czerwca 1995 w Johannesburgu australijski piosenkarz, autor tekstów i aktor. Według danych opublikowanych przez Fashion Network posiada on widownie liczącą ponad 39 milionów obserwatorów. Niewątpliwie wyrósł on już na ikonę w świecie muzyk i mody. Dał się poznać światu jako utalentowany aktor. Szersza publiczność kojarzy go z kilku hollywoodzkich ról.
Marka Rabanne
Rabanne, marka dawniej znana jako Paco Rabanne, jest własnością hiszpańskiej spółki Puig (kojarzonej z brandami specjalizującymi się w modzie luksusowej). Z informacji pobranych z najnowszego sprawozdania finansowego wynika, że posiadająca siedzibę w Barcelonie spółka wypracowała w pierwszym kwartale 2024 roku ponad 10-proc. wzrost przychodów netto. Wynik ten jest lepszy od średniej rynkowej podmiotów z sektora kosmetyków premium.
Zdjęcie główne: mat. prasowy