Kubota, marka, która podbiła rynek obuwniczy w latach 90., zaliczyła po latach wyjątkowo udany powrót. Wraz z aktywnym rozwojem firmy, Kubota aktywnie poszukuje nowych pracowników. Sprawdź, na jakie stanowisko obecnie rekrutuje.
Marka Kubota, która w latach 90. zrewolucjonizowała polski rynek obuwniczy swoimi klapkami z rzepem, powróciła po latach nieobecności i od razu odniosła sukces. Reaktywacja Kuboty nastąpiła w 2018 roku za sprawą grupy łódzkich przedsiębiorców. Postawili oni na nostalgię za latami 90., oferując jednocześnie produkty wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Klapki Kubota szybko stały się hitem, a marka rozszerzyła ofertę o linię odzieżową.
Marka umiejętnie wykorzystuje media społecznościowe i influencerów do promowania swoich produktów. Działania społeczne są wpisane w DNA marki, która aktywnie angażuje się we wsparcie organizacji pozarządowych czy społeczności LGBTQ+.W 2022 roku Kubota zadebiutowała na NewConnect, co świadczy o jej dynamicznym rozwoju. W planach jest dalsza ekspansja na nowe, międzynarodowe rynki.
Przeczytaj również: Alina Sztoch, KUBOTA: “Klient Kuboty nie kupuje klapków, tylko styl życia” [WYWIAD]
Kubota rekrutuje
Wraz z rozwojem marki Kubota, firma aktywnie poszukuje nowych pracowników. Aktualnie firma prowadzi rekrutację na stanowisko Category Manager, który rozpocznie pracę w siedzibie marki w Łodzi.
Wśród obowiązków Category Managera Kubota wymienia się między innymi
- Kompleksowy nadzór nad procesem powstawania kolekcji kontraktacyjnej. Ścisła współpraca z Kupczynią i Starszą Projektantką.
- Współudział w tworzeniu strategii produktu oraz harmonogramu kolekcji kontraktacyjnej. Ścisła współpraca z Dyrektorką Kolekcji i Analityczką Sprzedaży.
- Tworzenie kalendarza zakupowego dla poszczególnych kanałów sprzedaży.
- Nadzór na procesem produkcji, od momentu powstania dokumentacji, poprzez sampling, do etapu realizacji zamówienia.
- Poprawa efektywności funkcjonowania Pionu Produktu. Optymalizacja istniejących procesów, tworzenie nowych oraz kontrola nad ich prawidłowym przebiegiem.
- Ciągłe usprawnianie pracy Pionu Produktu, poprzez tworzenie oraz współtworzenie narzędzi wspomagających zarządzanie oraz monitorowanie pracy Pionu.
- Poszerzanie bazy dostawców o kolejne kategorie produktowe, na podstawie planów rozwojowych firmy.
Idealny kandydat / kandydatka powinien posiadać minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku, szeroką wiedzę na temat zarządzania projektami i procesami. Atutem będzie doświadczenie w branży modowej i praca w zespołach interdyscyplinarnych. Poszukiwane są osoby dobrze zorganizowane, z wysokimi zdolnościami komunikacyjnymi, pełne inicjatywy i samodzielności, posługujące się j. Angielskim minimum na poziomie B2.
Aby sprawdzić szczegóły ogłoszenia i aplikować, kliknij TUTAJ
Przeczytaj również: Wydarzenia w branży mody: polskie marki szykują się na sample sale!