Właściciel marek: NEONAIL, NEO MAKE UP, MYLAQ i STAYLAC, jedna z wiodących międzynarodowych firm w branży beauty, wprowadza strategiczne zmiany w strukturze organizacyjnej. Stanowisko Dyrektor Marketingu CEE w Cosmo Group objęła Anna Uptas, a w jej zespole rolę Head of Communication CEE przejęła Olga Naparty-Małysz.
Przeczytaj również: K(B)ariery: Jacek Rodzoś „Najgorszym momentem w mojej karierze było zawirowanie na rynku, które wywołała wojna w Ukrainie”
Anna Uptas nową Dyrektor Marketingu CEE w Cosmo Group
Anna Uptas to doświadczona liderka z 16-letnim stażem w największych organizacjach FMCG na świecie: Unilever, Danone, Mondelez czy PepsiCo. Jej ogromna pasja, strategiczne podejście do budowania biznesu, umiejętności budowania marek z misją i odwaga w kwestionowaniu statusu quo stanowią solidne fundamenty dla dynamicznego rozwoju zarówno całego działu marketingu, jak i marek z portfolio grupy. Raportować będzie bezpośrednio do Zarządu Cosmo Group. W swojej odpowiedzialności będzie miała obszary brandingu, trade marketingu i komunikacji dla wszystkich rynków CEE.
Przeczytaj również: Prezes LVMH zaproponuje synów do zarządu spółki
Olga Naparty-Małysz nowa Head of Communication CEE
Do zespołu dołączyła również Olga Naparty-Małysz, obejmując stanowisko Kierownika Komunikacji. Do jej obowiązków należy opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digitalowych dla wszystkich marek. Również budowanie świadomości marek, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna dla rynków CEE. Z 19-letnim doświadczeniem zdobytym w Red Bull, ikonie kreatywnej komunikacji, Olga przynosi ze sobą ekspertyzę w obszarach takich jak: tworzenie treści, produkcja i strategiczne planowanie działań komunikacyjnych. Raportować będzie bezpośrednio do Dyrektor Marketingu. Jej obszarami działania są Content Marketing, Social Media, Influencer Marketing, PR oraz dział foto i graficzny.
Przeczytaj również: Szafa kapsułowa: jak stworzyć z modnych kolorów 2024?
– Nasz zespół powiększył się o dwie liderki o imponujących ścieżkach zawodowych. Silna osobowość, kompetencja i autentyczność to cechy, które budują naszą kulturę organizacyjną. Dodajmy do tego ambicję i mamy mieszankę wybuchową. Przed nami wielkie i wyjątkowe projekty, dlatego jestem pewna, że wspólnie jesteśmy gotowi sięgać po więcej – deklaruje Kamila Błażejewska, wiceprezeska zarządu Cosmo Group.
Przeczyta również: Aukcje gwiazd na WOŚP 2024: kto wspiera szczytny cel?
Zdjęcie główne: mat. prasowy