noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
L’Oréal

L’Oréal inwestuje w firmę specjalizującą się w badaniu długowieczności

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Globalny gigant kosmetyczny L’Oréal, za pośrednictwem swojego funduszu venture capital Bold, nabył mniejszościowy pakiet udziałów w Timeline. Szwajcarskiej firmie biotechnologicznej specjalizującej się w badaniu długowieczności.

Przeczytaj również: To koniec greenwashingu? Unia Europejska wprowadza nowe przepisy 

Założona w 2007 roku przez Chrisa Rinscha i Patricka Aebischera, jako spin-off z École Polytechnique Fédérale de Lausanne (EPFL), firma opracowuje innowacyjne rozwiązania w zakresie długowieczności dla sektora spożywczego, kosmetycznego i zdrowotnego. Timeline może się już pochwalić stworzeniem ekskluzywnej cząsteczki o nazwie “Mitopure”. – Mającej właściwości do odmładzania mitochondriów – wyjaśnił L’Oréal w komunikacie prasowym. Timeline wykorzystuje jej właściwości w suplementach diety i produktach do pielęgnacji skóry.

Przeczytaj również: Polski start-up podbija europejską branże tekstylną. To drukarnia, w której zamówisz personalizowane materiały

L’Oréal zainwestował w Timeline

Kwota inwestycji pozostaje nieujawniona. Wiadomo natomiast, że umożliwi ona Timeline dalszy rozwój technologii, rozszerzenie działalności i potencjalne wsparcie przyszłej współpracy z L’Oréal. – Longevity nadaje nowy wymiar pięknu, zapobiegając, korygując, a nawet odwracając cykl starzenia się skóry, skóry głowy i włosów. Jesteśmy zachwyceni naszą inwestycją w Timeline, która powinna umożliwić nam zastosowanie kluczowych cech długowieczności w zdrowiu i urodzie skóry – stwierdziła Barbara Lavernos, zastępca dyrektora generalnego grupy L’Oréal i prezes ds. badań, innowacji i technologii.

Wydaje się, że długowieczność stała się nowym celem dla graczy z branży beauty i wellness. Niedawno amerykańska marka kosmetyczna Estée Lauder uruchomiła Skin Longevity. Platformę skupiającą się na utworzenia kolektywu ekspertów ds. długowieczności oraz finansowaniu programu badawczego w Stanford Center on Longevity.

Przeczytaj również: Luksusowe prezenty na dzień babci: TOP 5

Zdjęcie główne: mat. prasowy

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES