noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

LinkedIn wykorzysta sztuczną inteligencję, by Ci pomóc

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

W ostatnich dniach władze specjalizującej się w kontaktach zawodowo-biznesowych platformy poinformowały o jej wynikach oraz planach na przyszłość. Okazuje się, że z usług LinkedIn korzysta już blisko 1 mld użytkowników, których rozwój zawodowy wesprze sztuczna inteligencja.

Przeczytaj również: “Akceptujemy ludzi, takimi jacy są” – Annie Wu, Global Head of Inclusion & Diversity, H&M Group [wywiad]

LinkedIn szerzej otwiera się na AI

Od grudnia 2016 popularna platforma jest częścią portfela Microsoftu i co podkreślają obserwatorzy… Coraz częściej zauważalna staje się integralność obydwu podmiotów. LinkedIn już zaoferował ulepszoną kompatybilność z programami typu Microsoft 365 oraz Dynamics 365, a w planach są kolejne unowocześnienia. Okazuje się, że już niedługo użytkownicy portalu do swojej dyspozycji otrzymają między innymi chatbota. Ma on stać się realną pomocą w ocenie naszych szans podczas aplikowania na konkretne stanowiska. To jednak nie wszystkie jego udogodnienia. Będzie on także pomocny dla drugiej strony HRowej układanki. Pomoże rekruterom w wystawianiu ogłoszeń o pracę oraz zautomatyzuje wysyłane przez nich odpowiedzi.  

Jak poinformował Erran Berger, wiceprezes LinkedIn ds. inżynierii produktu, oparty o sztuczną inteligencję chat będzie napędzany silnikiem GPT-4 firmy Open AI. Nowość nie jest jeszcze udostępniona wszystkim użytkowników, jednak niektórzy posiadacze abonamentu Premium już mogą z niej korzystać.  

Przeczytaj również: Sztuczne futra to git na zimę. To srebrzyste ma dobrą cenę, a wygląda jak z wybiegu

Chatbot to niejedyna innowacja

Pomoc w rekrutacji nie jest jedyną innowacją przygotowaną przez platformę. Wdraża ona również LinkedIn Learning. Coach’a napędzanego przez AI, który przekazuje porady skupione na poprawie umiejętności miękkich użytkowników. Sztuczna inteligencja pomoże również zoptymalizować profil. Nie wspominając nawet o narzędziu nazwanym „Recruiter 2024”, w którym sztuczna inteligencja wesprze nas w opracowywaniu efektywnych strategii rekrutacyjnych.

Zgodnie z informacjami przygotowanymi przez Gemius/PBI we wrześniu bieżącego roku w naszym kraju z platformy korzystało 4,4 mln osób. Szef LinkedIn, Ryan Roslansky, powiedział w ostatnich dniach, że w skali globalnej z usług platformy co sekundę zaczyna korzystać pięciu nowych użytkowników.

Przeczytaj również: Odmładzający trik przy pomocy korektora

Zdjęcie główne: Unsplash

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES