noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Po uruchomieniu dwóch sklepów na Bliskim Wschodzie, teraz przyszedł czas otwarcia salonów w Tajlandii. To jednak dopiero początek.

Polska marka sportowa rozpoczęła podbój azjatyckiego rynku

REKLAMA
noSlotData

4F jest polską marką prężnie rozwijającą swoją azjatycką działalność. Po uruchomieniu dwóch sklepów na Bliskim Wschodzie, teraz przyszedł czas otwarcia salonów w Tajlandii. To jednak nie wszystko.

Przeczytaj również: Najpopularniejsze programy do projektowania ubrań. Z czego korzystają projektanci w 2023?

4F – pierwsze salony w Tajlandii

Marka 4F w ostatnich dniach otworzyła drugi salon w Tajlandii. Konkretnie w Bangkoku w centrum handlowym ASOK. Sklep swoim układem nawiązuje do futuryzmu. Wewnątrz zauważalne są nawiązania do technologii cyfrowej. Wystrój oparty został o proste elementy ze stali, przydymione szkło oraz lustra. Cała powierzchnia salonu zajmuje 62 mkw.

Marka 4F nie zwalnia tempa. Nasza dynamiczna ekspansja na rynkach zagranicznych stanowi kolejny krok ku globalnej obecności marki. Jesteśmy już obecni w 44 krajach na 5 kontynentach, a otwarcie kolejnego salonu w Tajlandii i uczestnictwo w dynamicznie rozwijającym się rynku tego kraju, to szansa na rozwój naszego brandu – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A.

Zauważmy, że jest to już drugi sklep stacjonarny uruchomiony przez 4F w Tajlandii. Pierwszym był salon działający od czerwca bieżącego roku w centrum handlowym Terminal 21 w mieście Pattaya. Dlaczego marka zdecydowała się na poszerzenie swojej sieci po tamtej stronie globu? Jakie będą jej kolejne ruchy? Z informacji, które uzyskaliśmy, już pod koniec października spodziewać możemy się uruchomienia kolejnej lokalizacji!

Dążymy do tego, aby być marką globalną i cieszę się, że możemy podjąć wyzwanie otwarcia salonu w Tajlandii. Sponsorowanie wydarzeń sportowych w tym kraju to kolejny krok w umacnianiu pozycji 4F jako lidera w branży odzieży sportowej i na pewno nie powiedzieliśmy ostatniego słowa w tym temacie – ​podsumowuje Klaja.

Przeczytaj również: AVI i jego GRAND PRIX w kampanii Puma FOREVER.FASTER

4F – polska marka o globalnym zasięgu

OTCF to polska spółka założona w 1995 roku przez Igora Klaję. W swojej działalności łączy ona kompetencje sportowe i technologie ze światem mody i stylu. Specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej, obuwia oraz akcesoriów, dedykowanych profesjonalnym sportowcom i amatorom. Produkty 4F dostępne są w sprzedaży w 44 krajach świata, w tym w Katarze, Wielkiej Brytanii, Singapurze, USA czy Australii.

Jej wiodącą marką z całą pewnością jest 4F, oferująca wysokiej klasy odzież codzienną i sportową oraz akcesoria sportowe. Od ponad 10 lat współpracuje ona z polską kadrą olimpijską i paraolimpijską oraz kilkoma europejskimi Komitetami Olimpijskimi. Podczas Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2022 i Tokio 2020 stroje 4F nosiło łącznie 9 reprezentacji narodowych – poza Polską były to także Chorwacja, Grecja, Litwa, Łotwa, Macedonia Północna, Portugalia, Serbia i Słowacja.

Przeczytaj również: Szybkie i przyjemne ćwiczenia na wysmuklenie ud

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES