4F jest polską marką prężnie rozwijającą swoją azjatycką działalność. Po uruchomieniu dwóch sklepów na Bliskim Wschodzie, teraz przyszedł czas otwarcia salonów w Tajlandii. To jednak nie wszystko.
Przeczytaj również: Najpopularniejsze programy do projektowania ubrań. Z czego korzystają projektanci w 2023?
4F – pierwsze salony w Tajlandii
Marka 4F w ostatnich dniach otworzyła drugi salon w Tajlandii. Konkretnie w Bangkoku w centrum handlowym ASOK. Sklep swoim układem nawiązuje do futuryzmu. Wewnątrz zauważalne są nawiązania do technologii cyfrowej. Wystrój oparty został o proste elementy ze stali, przydymione szkło oraz lustra. Cała powierzchnia salonu zajmuje 62 mkw.
– Marka 4F nie zwalnia tempa. Nasza dynamiczna ekspansja na rynkach zagranicznych stanowi kolejny krok ku globalnej obecności marki. Jesteśmy już obecni w 44 krajach na 5 kontynentach, a otwarcie kolejnego salonu w Tajlandii i uczestnictwo w dynamicznie rozwijającym się rynku tego kraju, to szansa na rozwój naszego brandu – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A.
Zauważmy, że jest to już drugi sklep stacjonarny uruchomiony przez 4F w Tajlandii. Pierwszym był salon działający od czerwca bieżącego roku w centrum handlowym Terminal 21 w mieście Pattaya. Dlaczego marka zdecydowała się na poszerzenie swojej sieci po tamtej stronie globu? Jakie będą jej kolejne ruchy? Z informacji, które uzyskaliśmy, już pod koniec października spodziewać możemy się uruchomienia kolejnej lokalizacji!
– Dążymy do tego, aby być marką globalną i cieszę się, że możemy podjąć wyzwanie otwarcia salonu w Tajlandii. Sponsorowanie wydarzeń sportowych w tym kraju to kolejny krok w umacnianiu pozycji 4F jako lidera w branży odzieży sportowej i na pewno nie powiedzieliśmy ostatniego słowa w tym temacie – podsumowuje Klaja.
Przeczytaj również: AVI i jego GRAND PRIX w kampanii Puma FOREVER.FASTER
4F – polska marka o globalnym zasięgu
OTCF to polska spółka założona w 1995 roku przez Igora Klaję. W swojej działalności łączy ona kompetencje sportowe i technologie ze światem mody i stylu. Specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej, obuwia oraz akcesoriów, dedykowanych profesjonalnym sportowcom i amatorom. Produkty 4F dostępne są w sprzedaży w 44 krajach świata, w tym w Katarze, Wielkiej Brytanii, Singapurze, USA czy Australii.
Jej wiodącą marką z całą pewnością jest 4F, oferująca wysokiej klasy odzież codzienną i sportową oraz akcesoria sportowe. Od ponad 10 lat współpracuje ona z polską kadrą olimpijską i paraolimpijską oraz kilkoma europejskimi Komitetami Olimpijskimi. Podczas Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2022 i Tokio 2020 stroje 4F nosiło łącznie 9 reprezentacji narodowych – poza Polską były to także Chorwacja, Grecja, Litwa, Łotwa, Macedonia Północna, Portugalia, Serbia i Słowacja.
Przeczytaj również: Szybkie i przyjemne ćwiczenia na wysmuklenie ud
Zdjęcie główne: mat. prasowy