Nikt nie rodzi się BOSSem, ale każdy może się nim stać – przesłanie kultowej marki jeszcze mocniej przybiera na sile. BOSS wchodzi na głębszy poziom intymności, zapraszając do swojego grona kolejnych ambasadorów, którzy dzielą się osobistymi historiami i zdradzają, jak zdefiniowała ich własna droga na szczyt. W rytm nostalgicznych nut przeboju “Changes”, marka przedstawia nowe silne sylwetki i ujawnia własne spojrzenie na trendy jesień/zima 2023.
Materiał partnera
Kiedy hasło #BeYourOwnBOSS zostało po raz pierwszy wprowadzone podczas odświeżania marki BOSS w 2022 roku, osobiste warstwy i niezliczone historie, które kryją się za tą ideą, dopiero zaczynały się ujawniać. Kontynuacja historii przedstawiła wówczas slogan: “BOSSes aren’t born. They’re made.” Ta podnosząca na duchu koncepcja zagłębiała się w życie bohaterów kampanii i przedstawiała publiczności ideę, że trud, ból i wyciągnięte wnioski są kamieniami milowymi, które tworzą BOSSa. Ta osobista podróż jest tym, co uosabia ich siłę charakteru, wzbogaca ich historię i humanizuje ich w sposób, który wzbudza szacunek i ośmiela szerszą publiczność. W nadchodzącej kolekcji jesień/zima 2023 i towarzyszącej jej kampanii, BOSS ponownie zwraca uwagę na wybrane gwiazdy i ambasadorów, aby zbadać, co definiuje ich jako prawdziwych BOSS.
#BeYourOwnBOSS
Wśród światowych liderów zmian, którzy dotychczas podzielili się swoimi historiami z marką BOSS znaleźli się Naomi Campbell, Maluma, Lee Minho, Gigi Hadid, Khaby Lame i Matteo Berrettini. Do silnego grona dołączają właśnie nowi ambasadorzy: rozgrywający futbolu amerykańskiego Patrick Mahomes i brytyjska aktorka Suki Waterhouse. Kampania jesień/zima 2023 sięga po intymne historie bohaterów i rzuca nowe światło na ich osobiste przeżycia. Krótkie czarno-białe filmy wideo zdradzają, co zdefiniowało dotychczasową podróż ambasadorów BOSS i zastanawia się nad momentami, które ukształtowały to, kim są dzisiaj.
Bohaterowie prezentują nową kolekcję BOSS na tle archiwalnych materiałów filmowych, które ujawniają ich bliskie i osobiste spojrzenie na ich drogę na szczyt. Każde intymne wideo zawiera emocjonalną muzykę w tle w postaci kultowej piosenki Tupaca Shakura “Changes”, która sampluje oryginalny singiel Bruce’a Hornsby’ego Range “The Way It Is”, tworząc synergię, która chwyta za serce, jednocześnie wyczarowując uniwersalne poczucie przynależności.
Inspirujące i silne sylwetki ambasadorów BOSS zostały uchwycone w obiektywie Mikaela Janssona pod kreatywnym kierownictwem Treya Lairda i jego agencji Team Laird.
BOSS definiuje sylwetki na jesień/zimę 2023
Wyszukana mieszanka tekstur oraz luźne kroje stanowią esencję kolekcji jesień/zima 2023 i ucieleśniają etos marki BOSS. Składająca się z wyrafinowanych looków kolekcja w stylu retro-nowoczesnym, zawiera wyróżniające się kolory i inspirowane naturą nadruki wraz z kultową paletą czerni, bieli i koloru camel. Wyraziste spektrum odcieni szarości podnosi i wzbogaca nastrój kampanii, przynosząc dodatkową wizualną głębię ogólnemu charakterowi kolekcji.
Przeczytaj również: Jeden z najlepszych kierowców Formuły 1 został ambasadorem marki BOSS