W ramach współpracy Sephora zostanie kolejnym kanałem sprzedażowym jednej z marek francuskiego koncernu kosmetycznego. Produkty L’Oréal Professional będą dostępne w drogerii od 8 sierpnia w online oraz od 16 sierpnia w salonach stacjonarnych.
Mounia Tahiri, general manager L’Oréal Professionnel, uważa partnerstwo za kolejny rozdział rozwoju marki. – Jesteśmy bardzo skupieni na pracy nad autorskim asortymentem. Ten rok najprawdopodobniej będzie rekordowym pod względem naszego wzrostu – powiedziała Tahiri. Dodając przy tym, że „współpraca z Sephorą wzmocni również relacje drogerii z klientami”.
Przeczytaj również: Victoria Beckham w najbardziej kontrowersyjnych butach sezonu
Nieprzypadkowy moment
Moment ogłoszenia współpracy L’Oréal Professional i Sephora jest dobrze przemyślaną strategią. Następuje on bowiem w momencie rozkwitu. Według Circana rynek prestiżowej pielęgnacji włosów w pierwszym kwartale 2023 roku wzrósł o 11 proc.
– Styliści fryzur to wciąż nasi czołowi ambasadorzy. Takiego doświadczenia i ułożonych relacji nie da się znaleźć poza L’Oréal. Nasze partnerstwo z drogerią to jeden ze sposobów uświadomienia konsumentów, że w naszej ofercie posiadamy produkty przeznaczone dla profesjonalistów – dodaje Tahiri.
Z informacji, które uzyskaliśmy wynika, że do Sephory trafi sześć kolekcji L’Oréal Professional. Będą to między innymi Metal Detox, Curl Expression, czy Vitamino. Żadna ze stron nie ujawniła szczegółowych danych dotyczących zawartej umowy.
Giełda
L’Oréal z pewnością ma za sobą udane półrocze. Obrazują to akcje spółki. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy zdrożały one o niemal 6 proc. do 407,70 EUR. Spekulanci twierdzą, że w nadchodzących miesiącach można spodziewać się kolejnych wzrostów.