Segment jubilerski VRG dobrze wykorzystał ostatnie miesiące. Zanotował zaskakujące wyniki w maju, które przekładają się na pozytywne wyniki całej grupy VRG.
Segment jubilerski zanotował w maju 18,2-procentowy wzrost, osiągając przychody o wartości 64,2 mln zł. Janusz Płocica, prezes zarządu w komunikacie prasowym przyznaje, że na wysoki wynik sprzedaży W. KRUK miał wpływ popyt sprzedażowy ostatnich miesięcy: Na wysoki wynik sprzedaży W.KRUK miało wpływ przede wszystkim dobre przygotowanie oferty produktowej i działania marketingowe wykorzystujące wzmożony popyt związany z wiosennymi spotkaniami i imprezami okolicznościowymi, w tym z Dniem Matki.
Segment odzieżowy Grupy VRG osiągnął w maju sprzedaż równą 59,5 mln zł (o 10,9 proc. mniej niż w roku ubiegłym). Kanały online odpowiadały za 8,6 proc. sprzedaży (w porównaniu z 11,5 proc. rok wcześniej).
Zdjęcie główne: mat. prasowe
Przeczytaj też: Giełdowe Spółki Fashion w Polsce – analiza