noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Anna Dunin z Republika Jewelry podsumowuje 2022 rok

Właścicielka Republiki Jewelry podsumowuje 2022 rok. “Ostatnie 12 miesięcy były dla nas wszystkich lekcją pokory”

REKLAMA
noSlotData

Anna Dunin to projektantka akcesoriów modowych. Na początku swojej kariery tworzyła biżuterię z odzysku, później skupiła się na dodatkach do kolekcji, a także pokazów mody dla marek odzieżowych. Obecnie z powodzeniem prowadzi markę Republika Jewelry, o której opowiada w cyklu podsumowań 2022 roku.

Jak podsumowujesz 2022 rok?

To był zdecydowanie mój czas! Przełomowy i od początku bardzo pracowity. Otrzymałam statuetkę od magazynu „Businesswoman & life” w kategorii lider ręcznie tworzonej biżuterii i dodatków. Dało mi to ogromny wiatr w żagle – poczułam się zauważona i doceniona. Wielką dumę poczułam też dzięki kolekcji bursztynowej w Republika Jewelry. Premiera nowych produktów okazała się przełomem dla mojej marki – zainteresowanie nią zdecydowanie wzrosło i pojawiły się nowe propozycje współpracy. Kolekcję będę chciała zaprezentować na zbliżających się targach międzynarodowych. Równie ciekawym wydarzeniem był pokaz w ramach Satisfashion Milano 2022. Miałam wówczas okazję wykonać dodatki do kolekcji dla marki Kowalove. Pokaz odbył się w pięknej, zabytkowej przestrzeni I Chiostri di San Barnaba w Mediolanie.

Jaki wpływ na funkcjonowanie Twojej marki w tym roku miały wydarzenia geopolityczne na świecie?

Zmieniły całkowicie moje postrzeganie biznesu i kwestii finansowych, mocno otworzyły głowę i na pewno poszerzyły horyzont. Wiedziałam, że trzeba odnaleźć się w nowej sytuacji i opracować adekwatny plan działania. Ten trudny pod wieloma względami czas zmusił mnie do zmiany myślenia. Odważyłam się np. wyjść z marką na rynek międzynarodowy. Przede mną wiele wyzwań, ale nie mam zamiaru się zatrzymywać! 

Najważniejsza lekcja, jaką wyniosłaś z 2022 roku?

Ostatnie miesiące pokazały mi zupełnie nową perspektywę. Były sporą lekcją pokory dla wszystkich, nie tylko biznesowo. Zdecydowanie umocniła się moja wiara w dalsze budowanie marki, chociaż już z nowym spojrzeniem, na innych zasadach. Przekonałam się, że pracowitość potrafi przynieść wspaniałe owoce.

Na jaką strategię marketingową postawiłaś w mijającym roku?

Skupiłam się na dalszym rozwoju social mediów i współpracy z internetowymi sklepami multibrandowymi, takimi jak np. Douglas, z którym poszerzyłam zakres swojej współpracy o stacjonarną sprzedaż w salonach na Pomorzu.

Jakie wydarzenia w branży szczególnie przykuły Twoją uwagę?

Zawsze wielkim świętem w branży jest dla mnie Fashion Week w Paryżu i Mediolanie. Oglądam pokazy i wypatruję dodatków – to ekscytujący moment, aby się zainspirować i sprawdzić co proponują największe domy mody. Jeśli chodzi o rodzime wydarzenia w tym roku, to z uczestnictwem mojej marki postawiłam na targi ślubne. Pierwszy raz po długiej przerwie postanowiłam wziąć w nich udział. Bezpośredni kontakt z klientem jest niesamowity, inspirujący i pełen pozytywnej energii.

Zobacz też: Trendy ślubne 2022 – nowa kolekcja Republika Jewelry

Co planujesz w 2023 roku?

To będzie z pewnością ciekawy rok. Chcę skupić się na targach międzynarodowych oraz nawiązać nowe współprace – zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Większy nacisk postawię na pokazanie projektów zagranicą. W szczególności zależy mi na promocji mojej wyjątkowej “kolekcji Bursztynowej”.  Mam wielką nadzieję, że w 2023 uda mi się zrealizować większość planów i że nie pokrzyżuje ich trudna oraz nieprzewidywalna sytuacja geopolityczna, która dynamicznie się zmienia. Czasy w których żyjemy nie należą do łatwych, a jednak jestem pełna optymizmu, bo kocham to, co robię.

Przeczytaj też: 5 minut z… marką Republika Jewelry. “Dodatki mogą być kluczowym elementem w stylizacji”

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES