Chanel to bez wątpienia jeden z najbardziej prestiżowych domów mody na świecie, który jednoznacznie kojarzy się z luksusem. Wiele osób marzy o tym, by pracować w strukturach tej firmy. Okazuje się, że jest to możliwe nawet w naszym kraju. Marka rekrutuje właśnie w Polsce aż na sześciu stanowiskach.
Przeczytaj też: #BeautyBiznes: Chanel Beauty. Jak Coco Chanel stworzyła kosmetyczne imperium?
Prestiżowy butik w Polsce
Pierwszy butik Chanel pojawił się w Polsce w 2018 roku. Nie jest to jednak miejsce z ubraniami, butami i torebkami, a z różnorodnymi kosmetykami marki. Chanel Fragrance & Beauty Boutique znajduje się w warszawskiej Galerii Mokotów. Ten punkt przyciąga fanki produktów do makijażu oraz zapachów domu mody. Na miejscu pracuje kilka konsultantek, które nie tylko doradzają przy wyborze odpowiednich kosmetyków, ale także diagnozują indywidualne potrzeby pielęgnacyjne skóry klientek.
Miejsce to działa od czterech lat. Choć media już niejednokrotnie donosiły, że Chanel planuje otworzyć kolejne butiki w naszym kraju (m.in. w Hotelu Europejskim), to punkt w Galerii Mokotów cały czas jest jedyny. Zespół domu mody jednak w Polsce cały czas się powiększa. Skąd taki wniosek? Otóż Chanel poszukuje właśnie w Polsce pracowników na kilku szczeblach. Ogłoszenia dotyczą takich stanowisk, jak Sales Training Specialist F&B, Specjalistka/Specjalista ds. Sprzedaży, Ekspertka/Ekspert marki, Retail Specialist F&B oraz Regional Sales Manager.
Zobacz także: Z cyklu “Start-up’y, które zmieniają świat mody”: Evolved By Nature. Marka wspierana przez Chanel tworzy aktywowany jedwab
Praca w Chanel w Polsce
Sales Training Specialist Fragrance & Beauty jest poszukiwany w Warszawie. Osoba ma być ekspertem w dziedzinie szkoleń i urody, a także pasjonować się zapachami, makijażem i pielęgnacją skóry. Przyszły pracownik ma m.in. opracowywać programy e-learningowe, ściśle współpracować z menedżerami i szkolić konsutantki.
Specjalistka/Specjalista ds. Sprzedaży (czyli Sell Out Consultant) również poszukiwany jest w stolicy, ale także w Szczecinie, Poznaniu oraz Krakowie. Ma być odpowiedzialny za współpracę z perfumeriami na dedykowanym terenie, oferować merytoryczne wsparcie personelowi perfumerii oraz sprzedawać produkty zapachowe i kosmetyczne Chanel.
Ekspertka/Ekspert marki (Beauty Confidant) ma również być odpowiedzialny za współpracę z perfumeriami w Warszawie. Poza tym ma m.in. oferować klientom perfumerii odpowiednich porad dotyczących makijażu, zapachów i pielęgnacji skóry, a także organizować akcji promocyjnych w perfumeriach.
Retail Specialist Fragrance & Beauty ma dołączyć do zespołu Chanel ds. perfum i urody w Polsce i Czechach. Na tym stanowisku ma wspierać rozwój, wdrażanie i optymalizację różnych działań handlowo-marketingowych. Co więcej? Także analizować i przygotowywać tygodniowe i miesięczne raporty sprzedaży oraz innych detalicznych wskaźników KPI (key performance indicators, czyli kluczowe wskaźniki efektywności) oraz odpowiadać za różne inicjatywy marketingowe w handlu detalicznym.
Regional Sales Manager Fragrance & Beauty Region West (czyli Regionalny Kierownik Sprzedaży na region zachodni) ma odgrywać ważną rolę w realizacji celów marki, prowadząc zespół sprzedaży hurtowej w regionie zachodnim (Poznań, Gdańsk, Szczecin) i współpracując z różnymi interesariuszami. Poza tym ma ustalać cele dla pracowników i wspierać poszczególne osoby w ich realizacji oraz kierować i inspirować zespól sprzedaży terenowej.
Przeczytaj również: Rośnie wartość marek luksusowych. Która z nich jest najcenniejsza?