noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

MODIVO S.A. ze wsparciem z okazji Dnia Kobiet

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Spółka MODIVO, właściciel brandu eobuwie.pl przekazała paczki z obuwiem, produktami kosmetycznymi i artykułami codziennego użytku dla kobiet w trudnej sytuacji życiowej. Wsparcie kolejny rok z rzędu trafiło do Domu Samotnej Matki w Zielonej Górze. Marka zaangażowała się również w pomoc warszawskiej fundacji Po Drugie. To jednak nie jedyne działanie zrealizowane w ramach Dnia Kobiet. Druga marka w portfolio, czyli MODIVO przygotowała artystyczną sesję zdjęciową, za której realizację odpowiada fotografka ukraińskiego pochodzenia Ilona Kmet. 

Projekt Shoebox to inicjatywa zapoczątkowana w Wielkiej Brytanii, a obecnie realizowana jest m.in. w Polsce i Stanach Zjednoczonych. Akcja jest odpowiedzią przede wszystkim na codzienne potrzeby kobiet w kryzysie bezdomności lub ubóstwa, ofiar przemocy domowej czy podopiecznych fundacji. Głównym założeniem jest przekazanie niezbędnych produktów higienicznych. Zgodnie z ideą, podstawowy zestaw kosmetyków mieści się w pudełku po butach, stąd też nazwa samego projektu.

W ramach tegorocznej edycji Shoebox eobuwie.pl przygotowało pudełka dla wszystkich kobiet przebywających w zielonogórskim Domu Samotnej Matki oraz pozostających pod opieką placówki dzieci. Wsparcie trafiło także do warszawskiej fundacji Po Drugie. Do potrzebujących trafiły paczki higieniczne, w których znalazły się m.in. szampony, żele pod prysznic, pasty do zębów, kremy i balsamy. Dodatkowo, eobuwie.pl przekazało kobietom i dzieciom prezenty w postaci obuwia i torebek.

Przekazanie paczek 8 marca, w Dniu Kobiet, do wybranych placówek, stanowiło zwieńczenie projektu Shoebox.

Więcej informacji na temat inicjatywy można znaleźć tutaj.

Artystyczne przesłanie MODIVO

To jednak nie jedyne działanie spółki  realizowane w ramach Dnia Kobiet. Na tę okazję marka MODIVO przygotowała z kolei artystyczną sesję zdjęciową, za której realizację odpowiada fotografka ukraińskiego pochodzenia Ilona Kmet. Kampania „We are all WONDER WOMEN” pokazuje energię i siłę kobiet. Połączenie przez artystkę kolorów oraz nieoczywiste wykorzystanie obrazu, daje odbiorcy możliwość odczytania i zrozumienia obrazu na własny sposób. Sesja nie jest komercyjna, nie skupia się na produktach, ale właśnie na człowieku. -Twórczość Ilony podziwiamy od dawna i myśląc o dniu kobiet, wiedzieliśmy, że chcę pracować właśnie z nią. Jej wizja świata jest plastyczna, umiejętnie w swoich zdjęciach pokazuje wrażliwość rozumianą w kontekście siły. Ilona jest sobą i zaraża swoją energią – mówi Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce MODIVO. 

Więcej informacji na temat inicjatywy można znaleźć tutaj.

Informacja o wsparciu uchodźców z Ukrainy: tutaj.

>>> Przeczytaj również: Powrót marki Rage Age z Iriną Shayk i Jonem Kortajarena

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES