Inspiracja budzi do działania, rozpala kreatywność, uskrzydla. Najnowsza kampania Answear.com LIFESPIRATION STARTS HERE oraz towarzyszący jej konkurs fotograficzny porywa i energetyzuje, motywując do czerpania z życia pełnymi garściami. Poczuj natchnienie i moc lifespiracji!
Poczuj moc lifespiracji w kampanii Answear
Answear.com to jeden z największych sklepów multibrandowych online w Polsce, obecny
aż w 10 krajach. Od 10 lat marka wsłuchuje się w głos i stale zmieniające się potrzeby klientów. Selekcjonuje, inspiruje i podpowiada, dając tym samym wolną rękę do korzystania z życia, jeszcze pełniej i odważniej. W nowej kampanii zdradza świeży kierunek komunikacji prezentując spot, który wizualnie i klimatycznie zaczaruje widzów.
Kampania odsłania nowe karty w ramach wdrożenia strategii Lifespiration Starts Here, która zapoczątkowana została poprzez wprowadzenie do sprzedaży kolekcji answear.LAB Girl Power
– stworzonej przez kobiety i dla kobiet, będącej manifestem żeńskiej siły i odwagi.
W ramach nowej komunikacji – Answear.com staje się, oprócz sklepu z modą, miejscem LIFESPIRACJI – czyli „inspiracji do życia na własnych zasadach”. Wskazuje gotowe rozwiązania jak żyć ciekawiej, odważniej i jeszcze bardziej aktywnie. Wchodzi w dialog z kobietami – które stały się obecnie główną grupą klientów i poprzez swoje pasje, życie prezentują wszystkie wartości marki. Są pełne „lifespiracji”, mają kobiecy pazur i wyznaczają swoje zasady gry. Odświeżona strategia sklepu opiera się również na rozszerzeniu oferty produktowej o szeroko pojęty „lifestyle”, zmianach na blogu Answear, zwanym teraz Journalem oraz wprowadzeniu dodatkowych, ekscytujących projektów, choćby konkursu fotograficznego.
Konkurs pełen lifespiracji
Nowej kampanii Answear towarzyszył międzynarodowy konkurs fotograficzny Lifespiration Starts Here, rozgrywający się w 9 krajach. Aby wziąć w nim udział wystarczyło zrobić zdjęcie lub nakręcić video, prezentujące własne inspiracje: w domu, w pracy, w wolnym czasie… wszędzie. Prace konkursowe uczestnicy zamieszczali na Instagramie, używając hasztagu #lifespirationstartshere. Zwycięzców we wszystkich krajach wyłoniło międzynarodowe jury. W jego składzie znalazły się ekspertki, wyjątkowe kobiety, pełne pasji i zmotywowane do działania. Wśród nich: Polina Nenia – dziennikarka i gwiazda ukraińskiej telewizji, która na co dzień walczy o prawa kobiet, Simona Dyankova – kapitan narodowej drużyny gimnastycznej Bułgarii, Agata Stankiewicz – cukiernicza life-hackerka, finalistka „Bake Off Ale Ciacho” i autorka książek pełnych słodkich wypieków oraz Urszula Sulej-Cholewa – Art Director Answear.com, energetyczne dynamo napędzane dewizą: mów głośniej, bądź odważny, kreuj rzeczywistość.
A Ty gdzie odnajdziesz swoją inspirację?
Przez 2 miesiące – od października do końca listopada w ramach konkursu Lifespiration Starts Here napłynęło mnóstwo inspirujących, magicznych prac, łącznie ponad 4000. Ich poziom był naprawdę wysoki! Uczestnicy konkursu pokazywali migawki z podróży dookoła świata, swoje zmagania kulinarne, zachwycające jesienne widoki, kreatywne pomysły na spędzanie czasu wolnego i czerpanie z życia, ile tylko się da. Nic dziwnego, że jury miało twardy orzech do zgryzienia, aby wybrać najlepszych z najlepszych. Ostatecznie, w każdym kraju udało się wyłonić głównych Inspiratorów. Które zdjęcia okazały się najbardziej inspirujące?
“Ilość zgłoszeń była olbrzymia. 2 dni i zarwane 2 noce – tyle czasu zajęło nam obejrzenie, przeczytanie postów i wreszcie decyzja. A wybór był naprawdę ciężki. Zrodził sporo dyskusji. Mega wysoki poziom na większości rynków. Nawet na tych, na które weszliśmy dosłownie miesiąc wcześniej, nie zabrakło świetnych postów. Nie tylko piękne zdjęcia i filmy, ale i fascynujące, czasem wzruszające historie. Była w nich siła kobiet, przyjaźni i miłości. Konkurs pokazał, jak inspirujący są nasi klienci. Również dla nas. Osobiście postanowiłam spróbować surfingu. Nie mogę doczekać się następnych edycji.”- podsumowuje konkurs Urszula Sulej-Cholewa, Art Director Answear.com
W Polsce nagrodę główną, czyli 5000 zł na spełnienie swoich marzeń, zdobyło video prezentujące meksykańskie wodospady Tamasopo autorstwa trójki podróżniczek prowadzących na Instagramie profil @gogetters_girls. Zwycięska praca zachwyciła nie tylko malowniczymi kadrami, ale przede wszystkim kryjącym się za nią przesłaniem – opowieścią o walce z przeciwnościami losu. W konkursie wyróżniono ponadto 7 prac – każda z nich staje się pretekstem do snucia własnych refleksji i inspiracją do okrywania zachwytów także w codziennym życiu.
Nagrodzone prace można zobaczyć na https://lifespirationstartshere.answear.com/