Marka KOPI pod przewodnictwem Natalii Kopiszki zdecydowała się na poszerzenie nowej kolekcji. ETAM x KOPI składa się z biżuterii na ciało. Jako dodatek, w sklepach możemy już odnaleźć projekty z kapsułowej kolekcji ‘Daisy’ – nawiązujące do mody lat 70.
Kolaboracja ETAM x KOPI została wypuszczona w lipcu bieżącego roku. Składająca się z biżuterii na ciało, współgra z francuską bielizną, którą dodatkowo można nosić do kostiumów kąpielowych czy codziennych stylizacji.
Czym jest ‘Daisy’?
Uzupełniająca kolekcja kapsułowa charakteryzuje się motywem stokrotek – pozłacanych kwiatów z naturalną perłą, a także nieregularnymi formami w kształcie “motylków”.
Wszystkie wzory zostały wyrzeźbione przez polskich jubilerów i rzemieślników. Natalia Kopiszka stawia na ciągły rozwój, poszukując nowych rozwiązań aby ręcznie wykonywana biżuteria stawała się jeszcze bardziej wyjątkowa.
Z czego składa się kolekcja?
W KOPI ‘Daisy’ możemy odnaleźć naszyjniki i perłowe chokery. Nie zabrakło także kolczyków, pierścionków, nausznicy oraz wspomnianych wcześniej łańcuszków na ciało. Zawieszki można dowolnie komponować z łańcuszkami lub okrągłymi kolczykami.
Tym razem dominują większe, bardziej wyraziste formy oraz nowa wersja bestsellera – nausznicy.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyjątkowa kampania
Cała kampania reklamowa to ukłon w stronę ukochanych przez projektantkę lat 70. Twarzą promującą kolekcję została sama Natalia Kopiszka. Założone przez nią stylizacje, wystylizowana fryzura oraz unikatowy makijaż – w połączeniu z biżuterią – przenoszą nas w klimatyczny świat hippie i disco. Odczuwalna jest wolność pod względem garderoby, a także kult indywidualizmu i traktowanie stroju jako narzędzia wyrażania własnej osobowości.
Kapsułową kolekcję promuje analogowa sesja zdjęciowa autorstwa Oli Golczyńskiej, która wykonała zdjęcia aparatem KIEV 60.
Nowa oferta biżuterii jest dostępna w butiku KOPI przy ulicy Oleandrów 4 w Warszawie, a także online na www.kopi.com.pl