Mokotowska 61 już oficjalnie zmienia lokatora. Ania Kuczyńska postanowiła zrezygnować z butiku stacjonarnego na rzecz sprzedaży w sieci.
W poniedziałek 11 maja, projektantka ogłosiła na swoim Instagramie zmiany. Kolekcje marki “Ania Kuczyńska” od tej pory będą dostępne tylko w sieci. Na próżno dopatrywać się w tym drugiego dna bo jak przyznaje sama Ania “to nie jest decyzja finansowa a racjonalne patrzenie w przyszłość“. Butik AK był pierwszym salonem z polską modą na ulicy Mokotowskiej. Dziś- jak wszyscy wiemy- to stałe miejsce na mapie Warszawy z rodzimym asortymentem.
Koronawirus jednych zmusił do przekalkulowania kosztów, innych to podjęcia odważnych decyzji w dobie zmieniającego się świata. Aniu, życzymy Ci jeszcze większych sukcesów w sieci a Was zapraszamy do sklepu online na aniakuczynska.com
Ubrana a nie przebrana. Taka jest kobieta Ani Kuczyńskiej
Ania Kuczyńska to dziś jedna z najbardziej uznanych polskich projektantek mody. Wykreowała niepowtarzalną i wyrazistą markę, która stała się synonimem “ozdobnego minimalizmu”.
Kolekcje Kuczyńskiej doceniły m.in. style.com, “Vogue” i “Wallpaper* Magazine”, a uniseksowe projekty skradły serca entuzjastów niezależnej polskiej mody. Nowoczesne w formach sukienki i super lekka, a przy tym pojemna torba Shanghai to must-haves w szafie fanek marki.
>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: „Ekologia w wydaniu projektantki Ani Kuczyńskiej inna niż można sądzić [rozmowa]”