noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

#ProjektantSlow: wywiad z Magdą Polańską, twórczynią marki Polanska & Co.

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Przedstawiamy nowy cykl rozmów z ambasadorami nadchodzącej edycji targów Jestem Slow!, które odbędą się już 7-8 marca w warszawskim centrum Koneser.

Dziś zapraszamy na wywiad z Magdą Polańską, która stoi za biżuteryjną marką Polanska & Co, stworzonej dla kobiet lubiących bawić się modą i poszukujących wyjątkowych dodatków dla podkreślenia własnego stylu. Kolekcje biżuterii Polanska & Co charakteryzują się minimalizmem i elegancją z nutą fantazji wyrażonej kolorami i delikatnymi motywami. Biżuteria wykonana jest ręcznie z wyjątkową dbałością o szczegóły, najlepszej jakości materiały i zawsze najmodniejsze wzory. 

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o Magdzie Polańskiej i jej marce Polanska & Co, dziś (28.01) koniecznie sprawdźcie Instagram Jestem Slow.

Jak to się zaczęło? Skąd pomysł na markę?

Jako młoda dziewczynka uwielbiałam podgladać kolekcję biżuterii mojej babci i mamy.
Fascynowały mnie stare broszki i pierścionki babci czy niezliczona ilość bransoletek i
wyszukanych naszyjników mamy. Moja przygoda z biżuterią zaczęła się jednak dużo później, kiedy pracowałam dla szwajcarskiej marki zegarków i biżuterii. Dzięki temu poznałam wielkie, światowe marki biżuteryjne, których niesamowite kreacje podziwiałam na największych targach tej branży. Moja marka Polanska & Co. powstała prawie 8 lat temu z chęci stworzenia biżuterii dla siebie i kobiet takich jak ja, które są doważne, lubią bawić się modą i poszukują wyjątkowych dodatków do podkreślenia własnego stylu.

Biżuteria charakteryzuje się zarówno minimalizmem czy elegancją ale również wiele w niej symboliki, która jest dla mnie bardzo istotna. W projektach wykorzystuję specjalnie wyselekcjonowane kamienie półszlachetne, których moc pełni rolę talizmanu ( kolekcje Karma i Gemma). Dla bardziej odważnych kobiet lubiących tzw. styl na bogato stworzyłam kolekcję The Richness – biżuterię z replikami starych monet, które symbolizują bogactwo zarówno to które mamy we wewnątrz jak i to które chcemy osiągnąć – duchowe lub materialne. PearLOVE Special Edition odzwierciedla miłość do pereł, których elegancja zawsze mnie urzekała. Natomiast kolekcja My Zodiac to wspólny projekt z Astroguide by Tati w którym połączyłyśmy magię biżuterii z wiedzą astrologiczną tworząc naszyjniki amulety ze znakami zodiaku.

Inspirację do tworzenia nowych kolekcji czerpię z podróży, obserwacji ludzi i trendów,
zdając się na wyczucie i swoją kobiecą intuicję. Wykonywana jest ręcznie przez polskich jubilerów z wyjątkową dbałością o szczegóły i jakość użytych materiałów. Projektuję i wykonuję również biżuterię pod specjalne projekty dla klientów. Tworzenie biżuterii to moja praca i pasja, która daje mi dużo radości z otaczania się wyjątkowymi, mądrymi i inspirujacymi kobietami, które czesto stają się dla mnie więcej niż tylko klientkami. 

Twój flagowy produkt, z czego jesteś najbardziej dumna?

Najbardziej dumna jestem z kolekcji, która jest ze mną prawie od samego początku. Kolekcja Karma to naszyjniki i bransoletki z kamieniami półszlachetnymi i obręczą symbolizujacą dobrą karmę. Jest to ulubiona kolekcja moich klientek, które noszą ją przez wiele lat i kupują na prezenty. Bo wierzę że dobra karma wraca!

Jesteś ambasadorem targów Jestem Slow, skąd decyzja?

Z Jestem Slow związana jestem od samego początku, biorac udział w projekcie wspólnie z innymi polskimi markami. Kiedy zapronowano mi bycie ambasadorem poczułam się wyróżniona i doceniona. Cieszę się że jestem częścią tej wielkiej rodziny bo przez te lat poznałam na Slow fantastyczne osoby, nabrałam nowych doświadczeń i dojrzałam jako marka. Wiosenna edycja to idealny moment żeby pokazać że Jestem Kobietą Slow! 

Plany na przyszłość?

Jest ich wiele, bo jak się mówi tylko sky is the limit :)

>>> Przeczytaj więcej: „Czy ekologia jest w modzie?” Raport Accenture o odpowiedzialnej konsumpcji i zrównoważonej modzie w Polsce 2020

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES