To może być rewolucyjna zmiana dla szwedzkiej sieciówki. H&M ogłosił, że zamierza poszerzyć ofertę o produkty marek zewnętrznych.
Jak donosi agencja Reutera, H&M planuje wprowadzić do swoich sklepów asortyment innych marek. Narazie tylko na próbę, jednak jeśli strategia przyniesie korzyści, marka z pewnością wdroży ją do sklepów w ponad 50 krajach na całym świecie.
Nowość? Niekoniecznie, bo inne sklepy grupy H&M – & Other Stories czy Arekt, oprócz własnych produktów, także oferują asortyment innych marek. Wprowadzenie zewnętrznych brandów z pewnością będzie dla H&M szansą na przyciągnięcie kolejnych klientow i poprawę wyników grupy. Nie ujawniono jeszcze jak długo potrwają testy i w jakiej formie zostaną wprowadzone.
Czy zmiana strategii H&M oznacza krok bliżej do bezpośredniej konkurencji z największymi gigantami w sieci, jak niemieckie Zalando czy brytyjski Asos?