REKLAMA

„The Founders” — generacja nastolatków, która ma zmienić świat

REKLAMA
Nie ma bardziej nośnego słowa w marketingu niż Millennialsi. Niejeden naukowiec pokusił się o analizę osób urodzonych po 1980 roku, a agencje prześcigały się w publikowaniu kolejnych tez o tym co lubią, gdzie mieszkają, co kupują, gdzie spędzają wakacje, w co wierzą przedstawiciele tego pokolenia. O Millennialsach wiemy już chyba wszystko. Czas, aby zacząć rozkładać kolejną generację na części pierwsze.
Kim są dzisiejszy nastolatkowie? MTV postanowiło przeprowadzić badanie wśród młodych ludzi z generacji Z i zapytało ich, jak chcieliby, aby ich roczniki (urodzone po 2000 roku) były nazywane. Odpowiedzi udzieliło 1,047 osób w wieku 13-14 lat, którzy łącznie podali 544 różnych nazw. W tym iGen, Homeland Generation, ReGen, Plurals, the Navigators, the Regenerators, the Builders, the Bridge Generation. Jednak najczęściej podawaną nazwą było: The Founders.
Według nich to najlepsze określenie na rzeszę ludzi, którzy mają nieść nowe i zrekonstruować świat.

“THe Founders to PRAGMATYcy, KTÓRZY mają NAPRAWIĆ system, kompletnie rozbity i zepsuty przez millennialsów” —Agencja Red Peak Branding dla mtv  

Ankieta zainicjowana przez MTV ma na celu zdobycie wiedzy o tym pokoleniu, o tym, co ich motywuje i jakie idee chcą za sobą nieść. Demografia nastolatków wychowana w innej rzeczywistości ma zupełnie nowe spojrzenie na jutro. Ukształtowani przez media społecznościowe, żyjący w świecie gadżetów i wychowani w dobie globalnego terroryzmu. 90% ankietowanych stwierdziło, że ich pokolenie jest zalążkiem nowej społeczności, która nie tylko będzie akceptowała różnorodność, ale i ją promowała. 91% nastolatków potwierdza fakt, że technologie, z jakimi się wychowały pomagają im akceptować inność w kategoriach rasy, religii i orientacji seksualnej.

Bez względu na to czy nazwa The Founders przetrwa czy nie, liczy się to, że aż 91% ankietowych wierzy w to, że stworzą lepsze jutro. Miejmy nadzieję, że cała reszta populacji da się zaczarować optymizmem młodych na lepszy i piękniejszy świat, nawet jeśli badanie MTV jest tylko kolejnym wymysłem marketingowców.

Autor: Urszula Wiszowata

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES