Nowa kampania Apple zabierze Cię w nostalgiczną podróż

160
eyJ4MSI6MTczLCJ4MiI6MTE4MCwieTEiOjAsInkyIjo1NjgsInciOjEwMDcsImgiOjU2OH0=

Nowinki technologiczne oraz innowacyjne rozwiązania nie muszą bazować tylko na technologicznych skojarzeniach. Firma Apple w ramach promowania nowej funkcji systemu iOS10 to emocjonalny storytelling.

iOS10 na bazie zapisanych zdjęć oraz filmów w naszej galerii, automatycznie tworzy video z najciekawszymi wspomnieniami. Funkcja stworzona przez Apple’a tylko udoskonala to, czym stały się nasze smartfony – prywatnym pamiętnikiem z zapisanym każdym dniem życia. Oprócz automatycznego łączenia „wspomnień”, telefon za nas dobierze odpowiednią oprawę muzyczną.

By przedstawić publiczności szerzej tę funkcję, marka stworzyła video o tytule Archiwa. Jest ono utrzymane w konwencji uroczej, magicznej bajki.

To nie pierwszy tego typu spot – firma prężnie produkuje coraz to nowsze video, które mają zdobyć nowych klientów i przekonać ich o wyższości ich produktu nad innymi. Rok temu zaprezentowali równie piękny i bajkowy filmik Balony.

>>>Czytaj również: eBay ma nowy plan, który zniszczy jego konkurencję

Kampanie reklamowe oparte na storytellingu poprzez filmy to m.in. odpowiedź na oczekiwania młodych pokoleń, które właśnie video uważają za najbardziej angażujące oraz interesujące. Dodatkowy nostalgiczny klimat i wzruszająca atmosfera (jak w Archwium), pozwala zjednać nawet starszych odbiorców.

Autor: Kaśka Michalik