Już jest polska edycja „L’Officiel Hommes Polska”. Co w niej znajdziemy?

308
Mat. prasowe

Ukazał się pierwszy numer „L’Officiel Hommes Polska” – męskiej edycji najstarszego europejskiego luksusowego magazynu o modzie (Kustra Group).

Wydanie polskiej edycji „L’Officiel Hommes” to naturalny etap poszerzenia obecności marki L’Officiel na naszym rynku. Ze skierowanym do kobiet „L’Officiel Polska” pojawiliśmy się w 2016 roku, równo w 95 urodziny paryskiej edycji. Męski „L’Officiel Hommes Polska” ukazuje się w 40 rocznicę francuskiego pierwowzoru – mówi Sebastian Kustra, redaktor naczelny i dyrektor kreatywny tytułu.

„L’Officiel Hommes Polska” będzie ukazywał się na polskim rynku w cyklu kwartalnym, w sprzedaży otwartej, zamkniętej oraz jako e-wydanie. Nakład pierwszego numeru wynosi 50 tys. egz., magazyn ma 212 stron. „L’Officiel Hommes Polska” będzie ukazywał się równolegle z „L’Officiel Polska”. Tytuły sprzedawane będą w pakiecie w cenie 29 zł, osobno jako e-wydania w cenie 19 zł.

Dzięki tej decyzji poszerzymy grono odbiorców obu magazynów, ale przede wszystkich dajemy reklamodawcom możliwość atrakcyjnego pakietowania reklam i równoległego komunikatu do obu płci oraz wzajemnego inspirowania nowościami zarówno czytelników jak i czytelniczki „L’Officiel” – mówi Ewelina Kustra, redaktor naczelna i wydawca „L’Officiel Polska”.

Magazyn przygotowywany jest przez osoby pracujące przy „L’Officiel Polska” oraz wydawanym przez Kustra Group „Monitor Magazine”. W „L’Officiel Hommes Polska” będą publikowane autorskie rozmowy Małgorzaty Domagalik z pisarkami, artystkami, reżyserkami, biznesmenkami, zaś w „L’Officiel Polska” z wpływowymi mężczyznami świata kultury, sztuki i sportu.

>>> Przeczytaj również: KADRY: Małgorzata Domagalik w „L’Officiel Polska” i debiutującym niedługo „L’Officiel Hommes Polska”

Pierwszy numer „L’Officiel Hommes Polska” ukazał się z czterema różnymi okładkami.

Nie mamy ograniczeń licencyjnych typowych dla korporacji, bo właścicielem tytułu L’Officiel jest francuska firma rodzinna, która ufa naszej wizji. Przy sesjach współpracujemy zarówno z polskimi jak i zagranicznymi fotografami i stylistami. Wszystkie cztery okładki powstały specjalnie dla „L’Officiel Hommes Polska”. Dwie w nich korespondują z odpowiednikami damskiej edycji. Bohaterem pierwszej okładki jest śpiewak operowy Szymon Komasa, a na damskiej okładce znajduje się się jego siostra bliźniaczka, artystka Mary Komasa. Z kolei na drugiej okładce (zarówno „L’Officiel” jak i „L’Officiel Hommes”) w podwójnej roli pojawi się modelka, o której mówią wszyscy: androgyniczna Tamy Glauser, zacierając tym samym granice stereotypowo pojmowanej płciowości w modzie. Kolejne dwie okładki „L’Officiel Hommes Polska” to limitowane wydania kolekcjonerskie ze światowymi supermodelami –mówi Sebastian Kustra.