Amerykańska marka, założona przez Doris F. Fisher i Donalda Fishera, ogłosiła dwie znaczące nominacje. Z dniem 12 stycznia funkcję dyrektora ds. biznesu i strategii objął Eric Chan. Od 22 stycznia obowiązki dyrektorki ds. personalnych przejmie Amy Thompson.
Przeczytaj również: Pojawiły się nowe oferty pracy w modzie. Sprawdź, które marki rekrutują
Zmiany w kadrze zarządzającej marką GAP
Nowi liderzy dołączą do zespołu kierowniczego GAP. Ich bezpośrednim przełożonym będzie prezes i dyrektor generalny marki, Richard Dickson. – Eric Chan i Amy Thompson odegrają kluczową rolę w umacnianiu naszych fundamentów, gdy będziemy transformować GAP w kierunku nowej ery. Takiej, w której rygor operacyjny stanie się konsekwentnym kamieniem węgielnym naszej siły, wspieranym przez najlepsze w swojej klasie talenty i kulturę kreatywności. Wszystko to toruje drogę do ożywienia marki – powiedział Dickson.
Przeczytaj również: Powstały pierwsze przymierzalnie na poczcie. “To ryzyko dla żywotności lokalnej gospodarki”
Eric Chan i Amy Thompson
Chan może pochwalić się ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu finansami i operacjami. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora finansowego LA Clippers. Wcześniej sprawował stanowisko dyrektora operacyjnego w The Bouqs Company. W trakcie swojej kariery związany był również z Loot Crate, któremu pomógł wyskalować firmę od startupu do podmiotu przynoszącego 165 mln USD przychodów.
Amy Thompson to specjalistka od przeprowadzania zmian kulturowych w firmach. W tej dziedzinie posiada 25-letnie doświadczenie. Ostatnio pracowała jako dyrektor ds. personalnych w Mattel, wcześniej to samo stanowisko pełniła w Toms. Na początku swojej kariery pracowała również markach Starbucks i Ticketmaster.
Przeczytaj również: Najlepsze kwiaciarnie w Warszawie. TOP 5 pracowni florystycznych
Zdjęcie główne: mat. prasowy