W ramach kampanii Wonderland promującej najlepsze sportowe marki, CCC zaprosiło wszystkich fanów streetwearu i najlepszych okazji na wyjątkowe spotkanie w samym sercu Warszawy. W dedykowanej strefie pod Złotymi Tarasami pojawiły się ogromne buty imitujące najnowsze propozycje od Sprandi, Puma i Vans. Niecodzienna instalacja skutecznie przykuła uwagę i przyciągnęła tłumy młodych odbiorców.
Materiał sponsorowany
CCC przejmuje Warszawę
Piątkowe spotkanie w centrum Warszawy przeniosło zgromadzonych wprost do magicznego Wonderlandu. W zielonej strefie nie mogło zabraknąć największej gwiazdy kampanii – Kinnego Zimmera. Na spotkanie z raperem wyruszyły setki fanów, pragnących poznać na żywo swojego ulubionego artystę. Pozytywne emocje i niezapomniane wspomnienia gwarantowało również spotkanie z topowymi influencerami, którzy gościli w strefie CCC.
Przeczytaj również: Kinny Zimmer gwiazdą nowej kampanii CCC Wonderland
Niecodzienna akcja CCC
CCC stawia na kreatywny marketing, szukając niecodziennych możliwości na zaprezentowanie swoich kolekcji. Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii Back to School, marka ponownie postanowiła połączyć młodych odbiorców z ich ulubioną gwiazdą. CCC konsekwentnie kieruje swoje działania w stronę młodego pokolenia klientów, zyskując ogromne zainteresowanie przedstawicieli Generacji Z, poszukujących nowych wrażeń i nietypowych rozwiązań.
Produkty z kampanii Wonderland dostępne są w salonach stacjonarnych CCC, w aplikacji mobilnej oraz na ccc.eu.
Przeczytaj również: Kultowe Vansy w ofercie CCC. Sprawdź wybory Kinnego Zimmera i popularnych influencerów