Masz pytania co do produktu w sklepie Burberry? Porozmawiaj ze sprzedawcą na czacie

87
fot. Burberry

Czy tradycyjne zakupy już niedługo odejdą do lamusa? Burberry wprowadza rewolucyjną funkcję dla swoich klientów, którzy już niedługo dokonają zakupów … za pośrednictwem czatu.

Wygląda na to, że z biegiem czasu czat przestanie służyć jedynie komunikacji ze znajomymi. We współpracy z Apple, brytyjska marka planuje ułatwić życie swoim klientom, wprowadzając do swojej aplikacji nową usługę czatu. Pozwoli ona klientom Burberry rozmawiać bezpośrednio z pracownikami sklepu.

Nowa funkcja R Message będzie dostępna dla wybranej grupy kluczowych klientów marki. Za pośrednictwem czatu będą oni mogli rezerwować spotkania w sklepie, otrzymywać spersonalizowane rekomendacje produktów oraz dokonywać bezpośrednich zakupów w trakcie rozmowy.

R Message początkowo będzie połączone z flagowym sklepem Burberry w Manchesterze, a ostatecznie zostanie udostępniony w 431 lokalizacjach na całym świecie, łącząc klientów z 6 tysiącami pracowników sklepów. Narzędzie jest zintegrowane z aplikacją Burberry, R World, z której pracownicy korzystają w celu uzyskania dostępu do danych inwentaryzacyjnych oraz wiadomości firmowych.

W rozmowie z „Vogue Business” przedstawiciele Burberry wyjaśnili, że opracowanie R Message ma celu lepszą komunikację z klientami korzystającymi z urządzeń mobilnych. Za pośrednictwem smartfonów będą mogli w ten sposób szybko i bezproblemowo dokonywać zakupów oraz czerpać informacje o nowościach marki w najbardziej dogodny dla nich sposób.

Co myślicie o takim sposobie zakupów? Czy tak właśnie będą wyglądać zakupy przyszłości?

>>> Przeczytaj również: Raport Deloitte: Kolejne trzy lata powinny być udane dla całego rynku dóbr luksusowych